piit Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Joda, det er en fullverdig SP2. Den inneholder alt fra SP1, og det som er nytt. Grunnen til at det står at den er for "IT-utviklere\programmerere" er vel at den inneholder en god del oppdateringer du har fra før av, og når SP2 havner i Windows Update, vil du bare trenge å laste ned det nødvendige. Mao, et mye mindre antall oppdateringer og MB. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Da har Micro$oft lagt ut XP SP2 :-) Her er'n : Microsoft Windows XP SP2 Mer offisiell enn dette kan det vel ikke bli........... I hvertfall kjekt å slippe å lure på om man har lastet ned en FAKE eller ikke.... NB! Det ligger kun Engelsk og Tysk SP2 på websiden......... Den versjonen er for IT-utviklere\programmerere...Tror ikke SP2 Final er sluppet enda... Det er final versjon og fullstendig. Den mindre pakken dem snakker om kommer kun til å bli tilgjengelig via Windows update funksjonen. Så hvis du vil installere SP2 på en helt ny installasjon så lønner deg seg insatallere den store pakken. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Skulle det ikke følge med en popupstopper med sp2 da??? I tillfelle hvor aktiviserer jeg den Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Skulle det ikke følge med en popupstopper med sp2 da??? I tillfelle hvor aktiviserer jeg den Menylinjen i IE : Tools - Pop-Up blocker -Settings. Den er aktiv ved install men har tre nivåer low/medium/high Husker ikke hva som er default eller om du får tilbud å skru den på når første popup vindu kommer . .... Endret 10. august 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Jo den er der den, slå den på så blir det bra.... Litt sen kanskje Endret 10. august 2004 av John Kr Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Fikk feilmelding under installasjonen "Cannot copy atapi.sys" Dette skjedde i begynnelsen når SP2 tok backup av system filer. Noen som vet hva dette kan skyldes? Jeg fikk installert SP2 likevel, funker greit. Du må avinstallere virtuelle cdrom program og reboote for å unngå dette . Deamon tools er kjent for å låse atapi.sys da det ikke kjøres som en service som windows har kontroll over. Det er en mulighet at du nå ikke har fått oppdatert atapi.sys. Sjekk med å høyreklikk på den og sjekk versjon med property sheet. (C:\Windows\system32\drivers\atapi.sys) Fra Sp2 final versjon skal product version på filen være 5.1.2600.2180 Den gamle (sp1) var 5.1.2600.1106 . ... Har Daemon-tools installert ja. Sjekka versjon numerne på atapi.sys filen, den er .2180, altså den nye. Så da har det vel gått bra. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Garantert sikkert ok ja Sett litt nøyere på det du opplevde . Det er copy av 1106 versjonen til "ntuninstall" directory som tydligvis gikk feil . Dvs at "hvis" du avinstallerer SP2 vil ikke den gamle atapi.sys 1106 bli lagt tilbake fra "ntuninstall" katalogen til ..system32\drivers da den mangler. Men det er ikke noe stor sak . ... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hvordan var det med SP2 og piratkopierte versjoner av windows? Ikke at jeg har det, men lurer på hva de bestemte seg for?? Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg har installert orginal XP SP 2 og har problemer med musa mi Har testa både med Microsoft optisk mus og Logitech MX 510. Loghitech musa får ikke i gang laseren under så jeg får ikke beveget musa, men knappene funker. På MS musa funker laseren, men venstrekanppen funker ca bare hver andre gang jeg bruker den... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hvordan var det med SP2 og piratkopierte versjoner av windows? Ikke at jeg har det, men lurer på hva de bestemte seg for?? fungerer glimrende her. ikke noe kødd(bortsett det som pleier å være ) fra microsoft sin side her. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Hvordan var det med SP2 og piratkopierte versjoner av windows? Ikke at jeg har det, men lurer på hva de bestemte seg for?? Det er ikke noen sperre på noen måte tror jeg. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Det er fordi MS mener at denne oppdateringen er så viktig at alle, tom de privatkopierte versjonene, må få oppgradere. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Det er fordi MS mener at denne oppdateringen er så viktig at alle, tom de privatkopierte versjonene, må få oppgradere. jupp Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Det er fordi MS mener at denne oppdateringen er så viktig at alle, tom de privatkopierte versjonene, må få oppgradere. jupp for å være ærlig syns jeg at å la alle få oppgradere er litt urettferdig mot oss som trossalt kjøpte XP. det er jo trossalt vi som betaler vi det, mens de andre utnytter våres penger neida.. kanskje det er greit at alle får inn virus greiene og sånn! Lenke til kommentar
deleder Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Det er fordi MS mener at denne oppdateringen er så viktig at alle, tom de privatkopierte versjonene, må få oppgradere. jupp for å være ærlig syns jeg at å la alle få oppgradere er litt urettferdig mot oss som trossalt kjøpte XP. det er jo trossalt vi som betaler vi det, mens de andre utnytter våres penger neida.. kanskje det er greit at alle får inn virus greiene og sånn! Skjønner tankegangen din, men det er vel bedre at dere som faktisk HAR kjøpt winxp lisens blir beskyttet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå