Kneipp Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Fikk feilmelding under installasjonen "Cannot copy atapi.sys" Dette skjedde i begynnelsen når SP2 tok backup av system filer. Noen som vet hva dette kan skyldes? Jeg fikk installert SP2 likevel, funker greit. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Takk for link! Laster ned nå! Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Greier dere å opprettholde max speed på nedlastingen? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 holder på å laste ned den nå den offisielle versjonen. skal se om jeg får prøvd den i morra en gang, gleder meg litt faktisk. linken fungerte iallefall. Offisielle micrsoft-sider pleier å gjøre det Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Fikk feilmelding under installasjonen "Cannot copy atapi.sys" Dette skjedde i begynnelsen når SP2 tok backup av system filer. Noen som vet hva dette kan skyldes? Jeg fikk installert SP2 likevel, funker greit. Du må avinstallere virtuelle cdrom program og reboote for å unngå dette . Deamon tools er kjent for å låse atapi.sys da det ikke kjøres som en service som windows har kontroll over. Det er en mulighet at du nå ikke har fått oppdatert atapi.sys. Sjekk med å høyreklikk på den og sjekk versjon med property sheet. (C:\Windows\system32\drivers\atapi.sys) Fra Sp2 final versjon skal product version på filen være 5.1.2600.2180 Den gamle (sp1) var 5.1.2600.1106 . ... Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Da var sp2 installert og var akkurat som forventet....Den fungerte også på corp.versonen... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Da var sp2 installert og var akkurat som forventet....Den fungerte også på corp.versonen... Selvfølgelig skal den det. hvorfor skulle den ikke det? Lenke til kommentar
piit Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Lastet ned og lagt inn nå. Funker helt fint! Litt fancy den nye wireless-saken. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Sliter voldsomt med hastigheten, hmm.... Har ADSL 1024/256 linje, greier max 10kb/s. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Da var alt oppe og fungerte på test disken min slipstreamingen av sp2 fungerte. og alt ser greit ut Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Sliter voldsomt med hastigheten, hmm.... Har ADSL 1024/256 linje, greier max 10kb/s. jeg lå på en fast hastighet i går kveld iallefall. lå på rundt 200 KB/s skulle ønska litt mer siden at linja mi klarer å få enda litt mer hastighet, men jeg var fornøyd. fikk SP2 i løpet av ca 25 min. normalt når du har 1024/256 linje så skal du klare å komme deg oppi 80-90 KB/s mener jeg å huske, kanskje det var litt stor pågang på serveren når du lasta ned SP2. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) En av mine bærbare PC'er tok jobben med å laste ned SP2 i natt. Har installerte nå på morgenen. Installasjonen gikk knirkefritt på 2 av PC'ene. De andre har norsk OS. Takker for hjelpen. Endret 10. august 2004 av John Kr Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Neowin har laget en god guide for de som ønsker å slipstreame SP2 inn på en Windows XP installasjons cd. Link: Slipstream SP2 Lenke til kommentar
howzer Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Er det denne man bør laste ned? http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en Det er vel ikke noe spesielt med denne bortsett fra at den inneholder alle oppdateringer? Av advarselen på siden høres det litt ut som at den kun kan brukes til nettverksinstallasjon, men det er vel bare for å holde nysgjerrige sluttbrukere unna... Lenke til kommentar
piit Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Er det denne man bør laste ned? http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en Jepp, det er den du skal ha. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Er det denne man bør laste ned? Ja Det er vel ikke noe spesielt med denne bortsett fra at den inneholder alle oppdateringer? Av advarselen på siden høres det litt ut som at den kun kan brukes til nettverksinstallasjon, men det er vel bare for å holde nysgjerrige sluttbrukere unna... Det er for systemansvarlige som ønsker å oppdatere flere enn en maskin. Så slipper han/hun å gå på hver eneste arbeidsstasjon og legge inn SP2. Det er to versjoner av installasjonen, webupdate og nettverkinstallasjonen. Webupdate er bare en liten installasjonsfil som krever internett-tilgang, mens nettverksinstallasjonen kan installeres uten internett-tilgang. Endret 10. august 2004 av TCi Lenke til kommentar
iCar Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Vet noen her om det er mulig å legge xp keyen i boot cd`en når man slipstreamer den med sp2, så man slipper å taste den ved ny installasjon?? Eventuelt åssen gjør man det? Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 her gåre unna. 260 med 2 mbit linje. takk for linken. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Vet noen her om det er mulig å legge xp keyen i boot cd`en når man slipstreamer den med sp2, så man slipper å taste den ved ny installasjon?? Eventuelt åssen gjør man det? fin lesning: http://unattended.msfn.org/ Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Da har Micro$oft lagt ut XP SP2 :-) Her er'n : Microsoft Windows XP SP2 Mer offisiell enn dette kan det vel ikke bli........... I hvertfall kjekt å slippe å lure på om man har lastet ned en FAKE eller ikke.... NB! Det ligger kun Engelsk og Tysk SP2 på websiden......... Den versjonen er for IT-utviklere\programmerere...Tror ikke SP2 Final er sluppet enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå