OscarWoHA Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Og Security Center. Den er jo vill etter å poppe opp med ballonger Lenke til kommentar
piit Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Uhm, er det bare meg, eller ligger ikke SP2 på Microsoft sine sider? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Og Security Center. Den er jo vill etter å poppe opp med ballonger Bare å skru av. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hva er det første man legger merke til når SP2 er installert? Trenger man SP1 først? At teksten "Home edition"/"Professional" er fjerna fra bootscreenen. Det står bare Windows XP, og ikkenoe mer . Det var det første jeg la merke til. Jaja, nå kjører jeg 2003 da though, ble dritt lei av alt som følger med XP, og som må disables for optimal ytelse. ble borte her å(XP) Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Skulle ikke SP2 komme ut på microsoft sine sider idag? Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 skulle vist det.. men,, er noe som rusler å går i bakgrunnen her.. gidder ikke vente. står noe om,,bit etteller annet Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Jeg skal oppdatere til SP2 i dag regner jeg med. Skal hente RTM versjonen hos en kamerat som har bredbånd Skulle ikke SP2 komme ut på microsoft sine sider idag? I følge noen rykter vil MS sine sider få SP2 i morgen tirsdag. Linken blir da: http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...p2/default.mspx Endret 9. august 2004 av TCi Lenke til kommentar
Harryhoover Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Da har Micro$oft lagt ut XP SP2 :-) Her er'n : Microsoft Windows XP SP2 Mer offisiell enn dette kan det vel ikke bli........... I hvertfall kjekt å slippe å lure på om man har lastet ned en FAKE eller ikke.... NB! Det ligger kun Engelsk og Tysk SP2 på websiden......... Endret 9. august 2004 av Harryhoover Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Da har Micro$oft lagt ut XP SP2 :-) Her er'n : Microsoft Windows XP SP2 Mer offisiell enn dette kan det vel ikke bli........... I hvertfall kjekt å slippe å lure på om man har lastet ned en FAKE eller ikke.... NB! Det ligger kun Engelsk og Tysk SP2 på websiden......... Takk for infoen, men det gikk ikke fort - 9 kb/s.... Lenke til kommentar
Harryhoover Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Takk for infoen, men det gikk ikke fort - 9 kb/s.... huh?? Jeg laster ned med 249 KB/Sec på min 2Mbit linje så da må det være noe med linja di....... Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 222 KB/Sec her... NGT Charlie 1700. Lenke til kommentar
piit Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg får fint 275kB/s med min 2mbit-linje. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Jeg har jo ADSL 1024/256 kb/s - kommet opp i 13 kb/s nå Kanskje jeg burde stoppe og starte på nytt? Vil den starte der jeg stoppe igjen da? Endret 9. august 2004 av John Kr Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Jeg stoppet hele greiene, nå har jeg 126,8 kb/s. Det ble noe annet ja..... Endret 9. august 2004 av John Kr Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 si fra om den funker når dere har prøvd den fra linken til HarryHoover Lenke til kommentar
iCar Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Den linken fungerer og den er ofisiell! BTw! Har noen her noen link til guide på åssen man kan slipstreame SP2 i xp cd?? En som ikke er så komplisert:) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Og Security Center. Den er jo vill etter å poppe opp med ballonger Bare å skru av. Ja. Selvsagt, men det er jo noe av det første man merker Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Den linken fungerer og den er ofisiell! BTw! Har noen her noen link til guide på åssen man kan slipstreame SP2 i xp cd?? En som ikke er så komplisert:) http://www.iamnotageek.com/articles.php?aid=12&page=1 wORKS EVERY TIME Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 holder på å laste ned den nå den offisielle versjonen. skal se om jeg får prøvd den i morra en gang, gleder meg litt faktisk. linken fungerte iallefall. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Æ slit med hastigheten æ ja - 11kb/s hmm.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå