Pomfri Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Noen har en liten anelse om når eventuell norsk versjonen av sp2 vil bli tilgjengelig? Har hørt at den kommer om et par måneder. Mulig å bruke så lang tid.... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 ITpro.no: De relevante sluttbrukertidspunktene er: ● 6. august - Utsendelse til produksjon (RTM). ● 9. august - Utsendelse til Microsoft Download Center (nettverksinstallasjonspakke). ● 9. august - Utsendelse til MSDN-abonnementsnettsted (CD ISO-image). ● 16. august - Utsendelse til Automatic Updates. ● 16. august - Utsendelse til Software Update Services (SUS). ● x. august - Utsendelse til Windows Update. Uvitende xp-brukere må vente litt før windows sier ifra at det har kommet en stor oppdatering... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Noen har en liten anelse om når eventuell norsk versjonen av sp2 vil bli tilgjengelig? Har hørt at den kommer om et par måneder. Mulig å bruke så lang tid.... Den vil antagelig komme i løpet av en måneds tid. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hvordan vil det bli med de som har piratverson eller corpversonen av xp.....Hørte at Microsoft hadde lagt inn en eller annen sperre for de...Stemmer det eller... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Hvordan vil det bli med de som har piratverson eller corpversonen av xp.....Hørte at Microsoft hadde lagt inn en eller annen sperre for de...Stemmer det eller... niks. de har faktisk åpnet for pirat-nøkler på win. update. Endret 8. august 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
CyberCS Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Noen har en liten anelse om når eventuell norsk versjonen av sp2 vil bli tilgjengelig? Har hørt at den kommer om et par måneder. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Noen har en liten anelse om når eventuell norsk versjonen av sp2 vil bli tilgjengelig? Har hørt at den kommer om et par måneder. Det er ulempen med norsk windows.. alle oppdateringer kommer senere Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ja trur dere at SP2 blir lagt ut på win update i dag? Og eventuelt når? SP2 Lenke til kommentar
iCar Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Fant ut litt mer info om SP2 norsk versjon When can I order a CD in my language? dvs si at SP2 for norsk verjsonen vil være ute for nedlastning 8 september,eller før det. Denne infoen lå på microsoft sine sider før den ble fjernet. http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...us/default.mspx When can I order a CD in my language? CD Language Date Available to Order English August 25, 2004 German September 1, 2004 Japanese September 1, 2004 French September 1, 2004 Chinese (Simplified) September 8, 2004 Spanish September 8, 2004 Korean September 8, 2004 Chinese (Traditional) September 8, 2004 Chinese (Hong Kong) September 8, 2004 Italian September 8, 2004 Brazilian September 8, 2004 Russian September 8, 2004 Dutch September 8, 2004 Swedish September 8, 2004 Danish September 8, 2004 Czech September 8, 2004 Polish September 8, 2004 Norwegian September 8, 2004 Turkish September 8, 2004 Hungarian September 8, 2004 Portuguese September 15, 2004 Arabic September 15, 2004 Hebrew September 15, 2004 Greek September 15, 2004 Finnish September 15, 2004 Endret 9. august 2004 av adilr17 Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ja trur dere at SP2 blir lagt ut på win update i dag? Og eventuelt når? SP2 Det er ikke satt noen dato for når SP2 skal slippes på Widnows Update (se tidligere post), men den er å finne på MS Download Center i ettermiddag. Det med norske versjoner er kjipt ja. Jeg sitter og venter på at Office 2003 SP1 skal komme på norsk... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Service Pack 2 er allerede ute. http://v5.windowsupdate.microsoft.com/ EDIT: Ifølge usikre kilder på Neowin.net Endret 9. august 2004 av CobraM Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ja trur dere at SP2 blir lagt ut på win update i dag? Og eventuelt når? SP2 Det er ikke satt noen dato for når SP2 skal slippes på Widnows Update (se tidligere post), men den er å finne på MS Download Center i ettermiddag. Det med norske versjoner er kjipt ja. Jeg sitter og venter på at Office 2003 SP1 skal komme på norsk... Tuuusen tak for svaret. Skal følge med om den kommer. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hva er det første man legger merke til når SP2 er installert? Trenger man SP1 først? Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 tror jeg venter til i kveldinga med å laste den ned jeg. finner ikke en eneste mirror som faktisk funker, så vi venter til den kommer på ms sin side. Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hva er det første man legger merke til når SP2 er installert? Trenger man SP1 først? SP2 er Alle filer i SP1 pluss en hel del nye.. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Service Pack 2 er allerede ute. http://v5.windowsupdate.microsoft.com/ EDIT: Ifølge usikre kilder på Neowin.net Om du hadde lest alle sidene ville du ha sett at jeg har lagt ut bilder samt at det også ligger download linker til SP2 Final der. Endret 9. august 2004 av deleder Lenke til kommentar
iCar Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Service Pack 2 er allerede ute. http://v5.windowsupdate.microsoft.com/ EDIT: Ifølge usikre kilder på Neowin.net Om du hadde lest alle sidene ville du ha sett at jeg har lagt ut bilder samt at det også ligger download linker til SP2 Final der. Om du også leser litt ordentlig så mener han (se linken han har postet) at den er tilgjengelig via Windows update funksjonen, ifølge usikre kilder. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Det er da vel best å formatere og legg inn SP2 pakka direkte. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Service Pack 2 er allerede ute. http://v5.windowsupdate.microsoft.com/ EDIT: Ifølge usikre kilder på Neowin.net Om du hadde lest alle sidene ville du ha sett at jeg har lagt ut bilder samt at det også ligger download linker til SP2 Final der. Det jeg mente med at "SP2 er allerede ute" var at det hadde dukket opp på Windows Update. Jeg svarte på en annen brukers spørsmål. Uansett. Jeg finner det ikke, så har lastet det ned fra et mirror i stedet. EDIT: Som adilr17 sa. Endret 9. august 2004 av CobraM Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hva er det første man legger merke til når SP2 er installert? Trenger man SP1 først? At teksten "Home edition"/"Professional" er fjerna fra bootscreenen. Det står bare Windows XP, og ikkenoe mer . Det var det første jeg la merke til. Jaja, nå kjører jeg 2003 da though, ble dritt lei av alt som følger med XP, og som må disables for optimal ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå