deleder Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Lautsprecher skrev: da var min ikke bogus gætt. da driter jeg i torrent'en. skulle vist ta 100 timer med den. *installerer* Per-Jan på stylter i syltede rosa sokker!!!!!!!!!! Har slipstreamet RC2(og kan dermed IKKE avinstallere RC2) så jeg får slip'e RTM i morra og reparere/installere over den "gamle". Det ser ut som er samme versjon, altså facke. Sjekk winbeta.org forumene Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 MS legger den ut til public på mandag. Så kan du vente to-tre dager på ENU-RTM så driter du i P2P og FTP uoffisielle versjoner . ... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Ville uansett ventet til MS legger ut den offisielle versjonen. Selv må jeg nok vente en stund siden jeg har norsk XP Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Bare for å si det... Det heter FAKE ikke facke Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Lautsprecher skrev: RC2 til høyre. er den til venstre riktig? Den til venstre er real Lenke til kommentar
deleder Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Er vel bedre å sjekke signatur og filesize isteden. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hva er big deal med å ha den allerede en dag før den kommer ut offisielt? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 En dag? Trodde det var 3 eller.no jeg. men når man kan laste ned den uten problemer så er det jo ikke noe poeng og vente lenger Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 deleder skrev: En dag? Trodde det var 3 eller.no jeg. men når man kan laste ned den uten problemer så er det jo ikke noe poeng og vente lenger Laste ned uten problemer? Det er jo snakk om fake og ikke fake jo.. Det er mandag den settes ut av Microsoft, og da får du den ikke-fake. Ingen vits i å stresse og finne ut at du har lastet ned feil Lenke til kommentar
deleder Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 jaja, jeg har ikke stressa iallefall. Legger med en rimelig kjapp WinBeta torrent som jeg VET *FUNKER* Windows.XP.SP2.Final-WinBeta.torrent Lenke til kommentar
iCar Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Noen har en liten anelse om når eventuell norsk versjonen av sp2 vil bli tilgjengelig? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 adilr17 skrev: Noen har en liten anelse om når eventuell norsk versjonen av sp2 vil bli tilgjengelig? Har hørt at den kommer om et par måneder. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 MS pleier å bruke 1-2 måneder. Lenke til kommentar
astensland Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Heisann Har nettopp installert RTM versjonen av SP2, og har et lite spørsmål. Jeg har Norton Internet Security 2004 installert, men både anti virus og brannmur. I og med at jeg har det, deaktiverte jeg windows sin interne brannmur (som var skrudd på etter sp2 installasjonen). Bør jeg skru den av og bruke norton som jeg gjør nå? Eller vil dere anbefale å ha på windows sin og avinstallere norton sin brannmur?? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Jeg ville heller brukt Norton sin, men husk at den krever en hel del ressuser iforhold til Windows sin. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 LilleG skrev: Lanka skrev: Last ned den fra #Link fjernet av moderator# Da vel. Trur du bør fjerne den linken fort. En ting å tenke på... når du skal be noen fjerne en link "fort", så er det en idé å ikke ha med linken når du quoter personen. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Her har dere en rekke mirror's: http://neowin.net/comments.php?id=23138&category=main Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Last ned MD5-checker Her. Høyreklikk på install-filen til SP2 og trykk på "digestIT 2004". Hvis det er riktig SP2 versjon skal du ende opp med denne checksummen: 59a98f181fe383907e520a391d75b5a7 Lenke til kommentar
deleder Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 MD5 sum er helt sikkert, men nå er det ikke lenge til MS legger det til download. Det ligger jo på MSDN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå