deleder Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) #emnetitel endret. Vi bruker ikke caps lock i topictittel# Som har blitt bekreftet tidligere skulle XP Service Pack 2 sendes for klargjøring "RTM - Release To Manufacturers" idag. På nforce ser vi dette; http://www.nforce.nl/?do=nfo&id=73539. XP SP2 skal ligge på irc-nettverket til WinBeta. Endret 8. august 2004 av It's me Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Allerede en topic om dette Hvis den ligger på winbeta sitt irc nett blir den nok snart tatt ned.. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Det er vel ikke noe tråd om final versjonen? Uansett, XP SP2 kan vel ikke kalles "warez" Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Er i kø nå på winbeta Det er vel warez når det ikke er sluppet ut enda, men det er ikke akkurat så veldig farlig når det er en gratis oppdatering... Lenke til kommentar
deleder Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Er i kø nå på winbeta Det er vel warez når det ikke er sluppet ut enda, men det er ikke akkurat så veldig farlig når det er en gratis oppdatering... Er også i kø på winbeta :\, men laster ned fra torrent også. Her kan man sjekke om releasen er "ekte" for det finnes mye facke, f.eks en versjon som ligger på en kinesisk side som ble lagd 8 minutter før ms lagde den. Facke versjonen er 6mb mindre en denne. Endret 7. august 2004 av deleder Lenke til kommentar
deleder Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) http://download.microsoft.com/download/5/7...e8306/xpsp2.exe Noen som har testa den? Den skal ha riktig filesize. Jeg laster den ned i 130kbs EDIT: Det var rc1 2149 Endret 7. august 2004 av deleder Lenke til kommentar
So|o Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Sukk.. må vente til den norske versjonen kommer ut.. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 ust so you know the friendly people here at WinBeta Labs have downloaded and looked at the file xpsp2_RTM_ENU.exe that is floating around the web . Be Aware this file is not i repeat not digitally signed by the good people at Microsoft. Obtain and install at your own risk. WE ADVISE THAT YOU WAIT PATIENTLY FOR THE PROPER ANNOUNCEMENT FROM MICROSOFT. Rest assured that we will continue to keep our ears to the proverbial ground and will let you know what is happening as the day continues. [NB] No earthquakes or minor tremors were detected whilst our ears were kept to the ground during the production of this advisory. Fra winbeta. Lenke til kommentar
insider Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Noen som har testet den enda og kan si at den funker ? fikk error fra den fra MS sine sider.. error på tysk. Endret 7. august 2004 av insider Lenke til kommentar
deleder Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Jeg skal teste den om 20 min, du får svar da, laster ned fra torrent nå. Winbeta sin pleier alltid å funke, men det er det så mye kø på xdcc's dems :\ Lenke til kommentar
JonV Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Prøvde å sette meg inn i hva Microsoft godtok. det var ikke lett http://www.microsoft.com/permission/ Lenke til kommentar
deleder Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Denne skal være "ekte" vare, installerer den nå. Litt fucka bilder :\ Endret 7. august 2004 av deleder Lenke til kommentar
deleder Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 SP2 RTM Download Dette er RTM Final, som er lekket fra MSDN tror jeg Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 20 min igjen av nedlasting fra winbeta irc-nettet...tok meg bare 2 minutter i kø før nedlastingen startet . Når det ligger på en så seriøs side som Winbeta så skal det være ekte... deleder: Hvis den er ekte så er det supert! Gikk i 50 da, men det holder... Lenke til kommentar
deleder Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Den winbeta greia funker, det vet jeg. Skal poste bilder av SP2 senere ikveld. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Da er den ferdig, skal innstallere nå. Poster noen bilder jeg også senere Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 SP2 RTM Download Dette er RTM Final, som er lekket fra MSDN tror jeg Går det ann å oppgradere fra RC2 med den? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Tror det skal funke, det står vel under settupen. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Har installert fra linker over fungerer perfekt!! pics: Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) FAEN, fikk bare lasta ned 12% før jeg fikk Sat Aug 07 20:43:14 2004 En feil oppstod! Socket Error=10061 Tilkobling nektes Vennligst les brukermanualen for ytterligere informasjon i Flashget. Noen andre mirrors? Endret 7. august 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå