John Kr Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Den kommer ikke på Win Update i dag, men på denne siden.......... http://www.microsoft.com/downloads/search....?displaylang=en Lenke til kommentar
alex_x Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 SP2 kan også lastes ned her. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 SP2 kan også lastes ned her. 1000 takk Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Er denne linken fortsatt beta utgave? Endret 9. august 2004 av John Kr Lenke til kommentar
alex_x Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Er denne linken fortsatt beta utgave? Nei, det er den ferdige utgaven, beregnet for de som vil laste den ned som en fil, fremfor å bruke Windows Update. Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 er vel ganske logisk at det ikke er betaversjon da. MS la ut downloadinga på SP2 i går en gang. Lenke til kommentar
Exorchist Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Er det andre enn meg som har problemer med uxtheme.dll etter installasjon av SP2? uxtheme.dll er nå TOTALT(!) uoverskrivbar. Selvom jeg starter maskina i sikkermodus får jeg beskjed om at den er i bruk. Resultatet av dette er at windows ser GRUFULT ut fordi jeg må bruke default theme. Noen som har en solution til dette? På forhånd takk! Mvh Simen Lenke til kommentar
JonV Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Til dere som føler Slippstreaming er noe herk AutoStreamer 1.0.28 Denne gjør ALT for deg den brenner tilogmed plata når den er klar. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Delete me.. dobbeltpost, fikk nope Server to busy så gikk tilbake og posta på nytt. Endret 10. august 2004 av win_xp Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Er det andre enn meg som har problemer med uxtheme.dll etter installasjon av SP2? uxtheme.dll er nå TOTALT(!) uoverskrivbar. Selvom jeg starter maskina i sikkermodus får jeg beskjed om at den er i bruk. Resultatet av dette er at windows ser GRUFULT ut fordi jeg må bruke default theme. Noen som har en solution til dette? På forhånd takk! Mvh Simen Lukk det meste av programmer du har gående og sett på view hidden files osv og system filer. Deretter trykker du Ctrl-Alt-Del og går til processes, finner og velger explorer.exe og trykker på End Process. Nå går du til File -> New task(Run) og så trykker du på browse går til alle uxtheme.dll filene og navner de om til uxtheme.old eller noe. Kopier patchet uxtheme.dll til de stedene du fant den (husk dllcache og service pack folderen). Trykk Cancel hvis du får opp noe Windows File Protection og Yes for å beholde de ukjente filene. Restart og vips så er det bare å theme i vei! Edit: PS! Du har selvfølgelig uxtheme.dll patchet for SP2 før du prøver... http://vortex2050.dyndns.org:8080/ Endret 10. august 2004 av superdigg Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Er det andre enn meg som har problemer med uxtheme.dll etter installasjon av SP2? uxtheme.dll er nå TOTALT(!) uoverskrivbar. Selvom jeg starter maskina i sikkermodus får jeg beskjed om at den er i bruk. Resultatet av dette er at windows ser GRUFULT ut fordi jeg må bruke default theme. Noen som har en solution til dette? På forhånd takk! Mvh Simen Gjør det i repair console Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Samtidig med at SP2 kjem på Windows Update, vil det bli mogleg å bestille den på CD. MS bereknar leveringstid på oppimot 6 veker, så det kan bli vanskelig. Det finns for augneblinken ingen spesielt tillitsvekkande kjelder på når SP2 kjem til norsk Windows (engelsk og norsk versjon vil vere inkompatible), men ei veke eller 2 etterpå er nok mest sannsynlig. Hva med å hatt dette med i artikelen... bryr meg lite om at den tyske SP2 er klar, skjønner du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå