Sonymann Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg har laget et skript for å endre på innholdet på siden, men i stedet for å endre, får jeg denne beskjeden: Could not execute query : UPDATE `right_left` SET `innhold` = '$_POST[innhold]' WHERE `boks` = '$_POST[boks]''.You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ''$_POST[boks]''' at line 1 Jeg har sett gjennom mange ganger, men jeg finner ikke noe feil. Men likevel må jo noe være galt. Kan dere hjelp meg? Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Wild guess: sjekk om det er en ' for mye rett etter $_POST[boks] Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Du må vel ha dobbelt- eller enkeltfnutter inni firkant-parantesene på $_POST..? Altså $_POST['boks'] Lenke til kommentar
Sonymann Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Atpn's svar hjalp meg i alle fall. Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 strengt tatt er vel dette rett: WHERE boks = '".$_POST['boks']."' går ut fra trådstarter har noen ekstra sikkerhets-foranstaltninger, ikke særlig lurt å hente inn POST og GET uten en liten sjekk for stygge tagger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå