Gå til innhold

hvor kan jeg finne ipod mini?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apple.no har 5 uker ventetid på iPod mini. Du kan jo sjekke din lokale spaceworld butikk, jeg vet at min har hatt inne blå, vet ikke hvilke farger de har nå. Men prisen er jo altfor høy, 2800kr. Jeg var innom innom eplehuset i trondheim på mandag, men de hadde bare rosa inne, og det var 2-3 uker ventetid på de andre fargene. Men i går fikk jeg telefon om at den blå var inne, og nå er den på vei til meg på sørlandet. :D Tror du skal være ganske heldig for å finne en blå i den nærmeste fremtid.

Endret av mag86
Lenke til kommentar

Jeg bestilte på eplehuset i Trondheim i slutten av juli og fikk den faktisk bare noen få dager (under en uke) senere (fikk den altså i slutten av juli)... STORFORNØYD. kjøpte i blå :D (til meg også sa de at det kunne ta lengre tid. men ble ganske fornøyd da de ringte meg etter kun noen dager og sa den var kommet! lenge leve eplehuset i trondheim hehe.)

Endret av Moonscape
Lenke til kommentar
Apple.no har 5 uker ventetid på iPod mini. Du kan jo sjekke din lokale spaceworld butikk, jeg vet at min har hatt inne blå, vet ikke hvilke farger de har nå. Men prisen er jo altfor høy, 2800kr. Jeg var innom innom eplehuset i trondheim på mandag, men de hadde bare rosa inne, og det var 2-3 uker ventetid på de andre fargene. Men i går fikk jeg telefon om at den blå var inne, og nå er den på vei til meg på sørlandet. :D Tror du skal være ganske heldig for å finne en blå i den nærmeste fremtid.

Var det mange rosa igjen?

Jeg skal kjøpe en rosa, men fant ingen butikker som hadde den. Nå vil jeg ha eb :yes: Bor ikke så langt fra trondheim... :)

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvor mange rosa de hadde, siden den var uaktuell for meg. Men når jeg snakket med dem på lørdag, så hadde de, så det kan godt hende de har fremdeles. Jeg får forresten min i morra, så det blir nok lite søvn i natt. Håper du også får kjøpt deg en. Lykke til.

Endret av mag86
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...