Mis@ Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) altså hvor kan jeg få kjøpt ipod mini blå? et sted som har den på lager helst, eller at de har den snart. ikke bestillings vare! butikken skal være i Norge Endret 7. august 2004 av Mis@ Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Tror ikke noen har fått den inn enda...komplett.no får den ikke inn før den 21...Anbefaler deg å få noen til å kjøpe den for deg i usa (hvis mulig), da får du den 1000 kr billigere Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 www.apple.com/no Registrer deg, finn den på "store" og kjøp. Ingen porto, og du får den så snart den er å få tak i Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Whops, ikke bestill nei.. Det tar kanskje 2 uker der ja.. Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Apple.no har 5 uker ventetid på iPod mini. Du kan jo sjekke din lokale spaceworld butikk, jeg vet at min har hatt inne blå, vet ikke hvilke farger de har nå. Men prisen er jo altfor høy, 2800kr. Jeg var innom innom eplehuset i trondheim på mandag, men de hadde bare rosa inne, og det var 2-3 uker ventetid på de andre fargene. Men i går fikk jeg telefon om at den blå var inne, og nå er den på vei til meg på sørlandet. Tror du skal være ganske heldig for å finne en blå i den nærmeste fremtid. Endret 7. august 2004 av mag86 Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) her har de APPLE Ipod mini Komplett !!!!! Endret 7. august 2004 av FORD..NOZ Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Nå spurte trådstarteren om et sted som har blå iPod mini inne nå. Litt dumt da at komplett hart ubekreftet 21.08. Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Nå spurte trådstarteren om et sted som har blå iPod mini inne nå. Litt dumt da at komplett hart ubekreftet 21.08. sorry,så ikke det Lenke til kommentar
maradona Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Så den på Spaceworld idag Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Så den på Spaceworld idag Så den på Mac & Carry i dag Lenke til kommentar
Moonscape Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Jeg bestilte på eplehuset i Trondheim i slutten av juli og fikk den faktisk bare noen få dager (under en uke) senere (fikk den altså i slutten av juli)... STORFORNØYD. kjøpte i blå (til meg også sa de at det kunne ta lengre tid. men ble ganske fornøyd da de ringte meg etter kun noen dager og sa den var kommet! lenge leve eplehuset i trondheim hehe.) Endret 10. august 2004 av Moonscape Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Fikk min grønne i går. Blå er det visst verre med. - Fra Applestore Endret 11. august 2004 av ak50224 Lenke til kommentar
Ingeborg4 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Apple.no har 5 uker ventetid på iPod mini. Du kan jo sjekke din lokale spaceworld butikk, jeg vet at min har hatt inne blå, vet ikke hvilke farger de har nå. Men prisen er jo altfor høy, 2800kr. Jeg var innom innom eplehuset i trondheim på mandag, men de hadde bare rosa inne, og det var 2-3 uker ventetid på de andre fargene. Men i går fikk jeg telefon om at den blå var inne, og nå er den på vei til meg på sørlandet. Tror du skal være ganske heldig for å finne en blå i den nærmeste fremtid. Var det mange rosa igjen? Jeg skal kjøpe en rosa, men fant ingen butikker som hadde den. Nå vil jeg ha eb Bor ikke så langt fra trondheim... Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Vet ikke helt hvor mange rosa de hadde, siden den var uaktuell for meg. Men når jeg snakket med dem på lørdag, så hadde de, så det kan godt hende de har fremdeles. Jeg får forresten min i morra, så det blir nok lite søvn i natt. Håper du også får kjøpt deg en. Lykke til. Endret 11. august 2004 av mag86 Lenke til kommentar
Ingeborg4 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 sendte en mail til de så jeg får forhåpentligvis svar i morgen Hadde vært kult å få tak i en slik Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Nå har jeg fått min, og jeg har bare en ting å si: LØP OG KJØP! Den var alt jeg håpet på og mer. Du vil ikke angre. Endret 12. august 2004 av mag86 Lenke til kommentar
Ingeborg4 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Nå har jeg fått min, og jeg har bare en ting å si: LØP OG KJØP! Den var alt jeg håpet på og mer. Du vil ikke angre. Kan du nevne noen butikker i nærheten av trondheim som kan ha den? Den var utsolgt på eplehuset Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Den er megafet ja. Og hittil har jeg ikke møtt problematisk batteritid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå