Lech_Nech Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Jeg syntes egentlig at Siemens ST55 er en idiotisk telefon! Grunnen til det er at den var ment for å "slåss" mot Sony Ericsson T610, men hvorfor i allverden har den (ST55) ikke: Bluetooth, tri-band, java og ir! At den ikke hadde Bluetooth var liksom greit, men at den ikke hadde ir var noe jeg syntes var veldig rart. Hvorfor lagde siemens en sånn telefon? Takk for alle svar! Endret 7. august 2004 av Lech_Nech Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Det skulle vel være en "ungdomstelefon". Derfor lagde de den uten så mange funksjoner, fordi de trudde "de unge" ikke trenkte slike voksen ting... Har ikke dekning for det jeg skriver nå, men jeg kan tenke meg det er sant... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Et annet spørsmålet er vel hvorfor de lagde ST60? En oppfølger som har ca alle de samme manglene som ST55 Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Ganske idiotisk telefon da. Kunne fint klart meg uten tri-band, men de andre funksjonene hadde jeg trengt. Vonde knapper har den og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå