the animal Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 som topic sier hvem av de radiatorane gir best kjøling om du da sier vi har to dønn like vifter på de (den ene må jo da ha 3)??? siden Black Ice II koster nesten 1000 spenn og EVO 360 koster en god del mindre Mvh Animal (sliten og frustrert) Lenke til kommentar
the animal Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 ingen som vet Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 tror evo360 er bedre. tre vifter kjøler bedre enn to!! Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Radiatorer har ganske stor ytelses forskjell. Har selv en Evo360. Er ikke spesielt imponert over ytelsen den har. Hadde tidligere en Black Ice Pro, den med en 120mm vifte. Den kjølte systemet nesten like godt. Men du må ha god plass skal du ha Evo 360! Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Eg har evo 120 og den fungerer veldig bra! Og dinna skal no vere "3" ganger so bra, so sats på den du! Ole-Johan Lenke til kommentar
the animal Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 jeg tenker på Black ICE II for 2 vifter jeg den store til dem BLACK ICE II har plass til EVO 360 jo det har jeg men skal muligens sette opp to vannkjølinger Lenke til kommentar
pback Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Gå nå for all del for Blackice! Tar mye mindre plass, kun to vifter(mindre støy), og ikke minst fordi den kjøler bedre, pga konstruksjonen av vannkanalene. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Gå nå for all del for Blackice! Tar mye mindre plass, kun to vifter(mindre støy), og ikke minst fordi den kjøler bedre, pga konstruksjonen av vannkanalene. takker for svaret da kjøper jeg dden når jeg får rota meg til å kjøpe anlegget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå