dsgf Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hei, kjæresten min har en PowerBook G4 som det hadde vært kjekt å få på nett - fortrinnsvis trådløst. Da jeg ikke har maskinen her for øyeblikket får jeg ikke prøvd (og feilet?), men håper dere kan hjelpe meg. Maskinen er ca 3 år gammel. Den har 256MB minne og 20 GB disk og kjører OS X. Det er ikke trådløstkort innebygget, såvidt jeg vet. Jeg _tror_ den har et pcmcia-spor, ihvertfall noe som likner. Funker et standard pcmcia trådløstkort i denne maskinen, eller er det andre (billige) alternativer? Lenke til kommentar
KennyBoy Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Prøv å google (www.google.com) etter info vedr. Mac drivere til trådløse kort som er laget for Windows. Mener jeg har sett slike artikler, men har ikke lest dem siden jeg har AirPort selv. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Du trenger nok et Airport-kort (legg merke til at dette er noe annet enn Airport Extreme, som brukes på nyere Mac-maskiner). De selges i alle fall på Eplehuset. Endret 7. august 2004 av PelsJakob Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Glimrende! Takk for linken:) Lenke til kommentar
pr0nin Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ikke glem at man kan gjøre et mac spesifikt søk på Google Dvs /mac.html på slutten av google url'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå