Gå til innhold

ICanal spillpakken - får ikke downloadet

Anbefalte innlegg

Til dere som har Telenor ADSL og tilgang til ICanal's spill og musikk / TV tilbud (bl.a 25 spill gratis download), har dere hatt noen problemer med den klienten man må bruke når man laster ned spill? Jeg har prøvd på to PCer uten hell, får feilmelding #85 hver eneste gang. Har prøvd å gjøre som programmet sa, rebootet og re-installert klienten. Hjelper ikke, får ikke downloadet noe. Hadde vært kjekt å hente Thief 2 derfra, for jeg har ikke spilt det ennå. Musikkvideoer og slikt går helt greit, men spillene må jo lastet ned, og klienten er ikke særlig samarbeidsvillig.

Jeg slo av Norton Internet Security for sikkerhets skyld, men det hjalp ikke noe. Det programmet føkker LAN'et bl.a., maskinene mister plutselig forbindelsen uten videre og andre merkelige ting. Forsvinner så snart jeg deaktiverer det (har sjekket brannmuren).

Anyways.. jeg har liten tro på at Telenor kundeservice kan svare på det, for i FAQ'en deres har de prestert å bare skrive presis det samme som feilmeldingen tipser om, bare på norsk. Og da vil de garantert ramse opp det samme, så jeg håper noen andre har litt mer peiling før jeg må kontakte dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm. Vurderer å formattere C: partisjonen og legge inn Win2k på nytt, for nå har jeg hatt en god del småproblemer i det siste. Jeg lærer aldri, men legger inn haugevis av program og demoer for å prøve det ut, vel vitende om at det garantert vil skape problemer i lengden :ermm: Forundrer meg ikke om det er noe slikt. Det er minst ett spill også som jeg ikke får til å spille i det hele tatt p.g.a. grafiske problemer som jeg ikke har hatt med det før (prøvde også å reinstallere det fler ganger og bytte skjermkort driver uten at det hjalp noe).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...