Ska_tho Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg har Norton internett security 2004, som jeg får gratis som telenor adsl kunde. Men når jeg skal utføre fullt systemsøk etter virus får jeg en feilmelding etter kort tid. I feilmeldinga står det: Norton antivirus kunne ikke søke etter infeksjoner i datamaskinen, fordi det oppstod en kritisk feil under gjennomsøkingen. Feilmeldinga har et ref.nr som er 3019,1 og en link til symantec sine sider, men den finner ingen ting når jeg går inn på linken. Noen som kan hjelpe meg med å løse dette problemet? Lenke til kommentar
Tommy Dreamer Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Fant dette på Norton sine sider Norton troubleshooting Lenke til kommentar
Ska_tho Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Tusen takk for hjelpen! Jeg prøvde ut alle mulighetene som sto på denne siden, men jeg klarte det til slutt etter at jeg jeg utførte det siste alternativet: To configure Norton AntiVirus to not scan compressed files. Men har det no å si om jeg ikke scanner compressed files? Kan det ligge virus i disse? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Selvfølgelig kan det det. Filer du pakker selv har du jo full kontroll på men ting som kommer fra nettet er det verre med. Lenke til kommentar
Ska_tho Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Hmm...da er det no dritt at den ikke scanner disse. Merkelig at dette da sto som et alternativ til å løse problemet, hvis det er et problem å ikke scanne de filene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå