Forelli Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Når kommer den nye Powerbook´n? Den kommer sikkert til å bli helt syk, men har ikke hørt noe info om den egentlig. Er det noen i VERDEN som hvet noe i det hele tatt? Nei vell...... Hadde skrevet litt feil da for mente seff powerbook G5 #EDIT av moderator - Fjernet meget forstyrrende stor font, unødvendig bruk av spørsmålstegn og smileys. Flere ganger, og du får advarsel. Endret 18. august 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Den kommer vel på nyåret 2005. Hva og pris vet man ikke. Lenke til kommentar
KennyBoy Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Ny PowerMac? Hva skal være nytt, ukjent og spennende? Det kommer jo nye maskiner (ca) 2 ganger i året. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ny PowerMac? Hva skal være nytt, ukjent og spennende? Det kommer jo nye maskiner (ca) 2 ganger i året. Vel det kommer 1 ny powermac serie hvert år til nå. Og de senker gjerne prisene hvert halv år, og sist gang oppdaterte de den midterste fra singel til dual 1,8Ghz mot et pris hopp på ca 200$ tror jeg. Og neste oppdatering er vil 3Ghz (+)? (og dual core?). Aka en dual dual core på ca 3Ghz eller høyere vil tro max er på 3,5Ghz (jeg ser det som 99,9% usansynlig at de klarer å nå den høyden på en core, men det er lov å håpe). PCI-e og DDR2/3 er vel også et must i 2Q 2005. Om det kommer noen forandringer før det ser jeg som usansynlig. Kanskje en liten CPU oppgradering men neppe noe som tar vek publisitet for en Stev visning. Men Apple har kortene limt til seg og viser de ikke til noen. Så det er aldri godt å vite. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Er det ikke bare å vente og se hva som kommer, når det kommer....? Lenke til kommentar
Forelli Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Mente POWERBOOK G5 Endret 18. august 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Har ingenting å si. Ingen som vet noe om den uansett. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Har ingenting å si. Ingen som vet noe om den uansett. Smarteste som er sagt i hele denne posten Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Håper de få forbedret batteritiden ytterligere for å ha et skikkelig "Ess" i ermet imot de andre; Windows baserte bærbare. (Med P4 mobile, amd mobile ol...) Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Det gjør de definitivt ikke dersom de forsøker å stappe en 970FX inn i boksen. Prøver de å stappe en 7448 inn, derimot, så kan det være en sjanse, men den vil fremdeles være like rask som en oldemor på krykker. :-) Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Det gjør de definitivt ikke dersom de forsøker å stappe en 970FX inn i boksen. Prøver de å stappe en 7448 inn, derimot, så kan det være en sjanse, men den vil fremdeles være like rask som en oldemor på krykker. :-) vel en 2Ghz, dual core G4, 400FSB, 1MB L2, gir ALLE de bærbare maskinene på markedet dab når det gjelder tot cpu hastighet hastighet. Men det kommer jo til å kost mer enn Sudan sitt budskjett for 2004. Samt at det er moto vi snakker om og de er ikke akkurat kjent for å være helt presise angånde veikart. Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 vel en 2Ghz, dual core G4, 400FSB, 1MB L2, gir ALLE de bærbare maskinene på markedet dab når det gjelder tot cpu hastighet hastighet. Men det kommer jo til å kost mer enn Sudan sitt budskjett for 2004. Samt at det er moto vi snakker om og de er ikke akkurat kjent for å være helt presise angånde veikart. Dual Core G4-en skal jo visstnok få DDR2-IMC, men ja, den ville røsket skjørtene av det meste om den kom i tide. Noe den neppe gjør. :| Lenke til kommentar
myexplorer Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Skulle ønske å vite når den nye powerbook, da jeg skal anskaffe meg en snart. Kjipt å kjøpe den som er nå hvis den er "gammel modell" om en måned eller to. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 PowerBook G5 tror jeg ikke på, i nærmeste fremtid. En rimelig god indikasjon får man ved å se på den nye iMac G5. En stilig maskin, men den er ikke så tykk for designetsskyld. Det må til for kjølingen av prosessoren. Tror neppe noen hadde giddet å kjøpe en PowerBook hvis den var 5 cm tykk... Geir Lenke til kommentar
toretors Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Skulle ønske å vite når den nye powerbook, da jeg skal anskaffe meg en snart. Kjipt å kjøpe den som er nå hvis den er "gammel modell" om en måned eller to. Den er faktisk gammel modell nå. Lenke til kommentar
myexplorer Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 bør jeg avbestille den 12 tommer powerbooken da? siden den er gammel...den er på vei til meg nå ser dere Lenke til kommentar
toretors Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Tror nok ikke ny modell er tilgjengelig før i februar så ser lite poeng i å avbestille. Det er jo uansett en konge maskin. Lenke til kommentar
geron Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 ikke glem heller, at når de lanserer maskinen, så tar det minst et halvt år før den faktisk er tilgjengelig, så det spørs om det er verd ventetiden. Ta heller å vurder et salg av g4 når g5en dukker opp en gang i fremtiden. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Powerbook g5 vil sikkert ikke komme før denne tiden neste år. Å få komponentene til å bli så små som dagens g4 tar sin tid. Akkurat nå driver mac leveranse prioriteringer. Alt i sin tid. Som sagt, tipper ca ett år. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Er vel neppe komponente som er problemet, de er allerede mindre enn det man finner i dages G4-maskiner. Går mer på varmeutvikling og strømbruk, samt å balansere dette slik at man også kan dra noe ytelse ut av G5-prosessorene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå