Gå til innhold

Hjelp til Asus P4C800 Deluxe


Han Derre

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har kjøpt dette hovedkortet på lagersalget til en nettbutikk. Men det fulgte ikke med manual. Denne trenger jeg sårt for å kunne koble ledningene til kabinettet og til annet. Er det noen som kan hjelpe meg med denne? Har forsøkt å laste den ned i *.PDF-format via sidene til Asus og får "fullført" etter at jeg har trykket på linken, men ingenting skjer? Er det noen av dere som kan låne meg en manual i tilfelle? Betaler selvfølgelig porto for dette!

:D

På forhånd takk!

 

MVH

Han Derre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Power led oppe til venstre, speaker connector oppe til høyre, reset switch nede til høyre, så en ledig plass mot venstre og på nr 2 etter reset kommer power switch, så har du til slutt ide led`n helt til venstre nede, håpe du skjønnte dette. Kan prøve å "tegne" men jeg er ikke flink:P

 

PWRled spkr

|.|...|..|

||...||.||

ide pwr rst

 

 

| <--- skal liksom være der du plugger i ledningene kos deg med oppgaven :p

Endret av Xpence
Lenke til kommentar
ftp://ftp.asus.com/pub/ASUS/mb/sock478/P4C800/P4C800_RC.pdf

 

 

<- jeg har ingen problemer med den linken.

Odd Logic: Jeg har Acrobat reader 6.0 installert på maskinen men får allikevel ikke åpnet *.pdf-filer og får heller ikke åpna lenken din. Vet du hva det kommer av?

 

Xpence: Skjemaet ditt var bra nok det, men hva med alle de andre kabinettledningene? USB, Firewire, Hodetelefoner og mic?

 

Håper på svar, bygginga har på en måte stoppa opp nå.

:hmm:

MVH

 

Han Derre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...