Windoge Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 For ca 6 måneder siden kjøpte jeg et Thermaltake kabinett med 7 vifter og viftestyring. Siden jeg fikk kabinettet har displayet på viftestyringen vært dødt, og de 4 viftekontrollene ser ikke ut til å fungere. Dilemmaet er at hvis jeg fjerner selve viftestyringa, så vil ikke noen av de 7 viftene i kabinettet mitt gå rundt, noe som vil kreve instillinger i BIOS osv, på grunn av sommervarme. Derfor lurte jeg på om noen her kan dele sine retur erfaringer med Microplex? Lenke til kommentar
Zhen.Jen Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Bytt batteri... Da begynte mitt å lyse igjen.. Det kan også hende du har koblet viftegreia feil. Og det er ikke store forskjellen du kan justere uansett.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Bytt batteri... Da begynte mitt å lyse igjen.. Det kan også hende du har koblet viftegreia feil. Og det er ikke store forskjellen du kan justere uansett.. Hvilket batteri krever den? Ser ikke hvordan jeg kan ha kobblet noe feil. Alle ledningene som går fra den er 4 pins ledninger som skal inn i de som stikker ut av PSU, og alle står i. Edit: Det står jo på lokket til strømforsyninga at jeg ikke trenger batteri, fordi den kun krever strøm fra PSU. Endret 7. august 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 han mente nok batteri til hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
Zhen.Jen Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Nai. Det er et sånt lite rundt batteri inni displayet på Thermaltake kabinettet mitt iallefall.. Er slit å skifte.. Et sånt stort rundt et, noe alle det du har på HK.. EDIT: Jeg kan ikke skrive rett.. :/ Endret 7. august 2004 av Zhen.Jen Lenke til kommentar
alexhegg Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Derfor lurte jeg på om noen her kan dele sine retur erfaringer med Microplex? Hvis retur ordingen til microplex står i stil med leverings tidene så går det kjapt. Bestilte deler fra dem på onsdag`s kvelden kl23, kom med posten fredag`s morgen. OH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå