Trygve Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Har spillt Morrowind ei stund nå men har aldir fått til å ta screenshots noen som vet kossen eg gjør? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Print Screen knappen kanskje? Vet ikke helt jeg Lenke til kommentar
Mith Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Gå i morrowind.ini (ligger i morrowind mappa) bytt ut Screen Shot Enable=0 med Screen Shot Enable=1 Da kan du ta bilder med Print Screen. Lykke til med et av de beste rpg'ene som er laget Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 jeg finner ikke morrowind.ini filen jeg hva slags ikon har den?? sikkert at den ikke ligger i noen under mapper?? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 åpne den som .txt Den er der. Ligger i mw mappa. D:\Games\The Elder Scrolls III Morrowind (min da dir) l Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 hva ? vet ikke om dette har noe å si eller kanskje jeg har misforstått litt...... men dere mener den mappa som jeg installerer spillet i f.eks c:\også morrwind og slikt ,ligger det en fil som heter morrowind.ini eller .txt der? ikke hos meg.. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (offtopic) åssen legger du inn bilder på denn måten?? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Du trykker på IMG-knappen (til høyre for URL-knappen) og skriver en link til et bilde (må ligge på nettet, ikke på din PC som blir slått av om natten ) Endret 8. august 2004 av ProZaC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå