Xantix Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg får opp denne meldingen rett som det er, noen ganger fra en disk som jeg har koblet til en raid kontroller men nå også fra en usb disk. Det er først og fremst når jeg overfører mye data til dem at det pleier å komme, men det hender også at jeg får det selv om de ikke har vært i bruk på lang tid. Som regel kan jeg bare trykke bort meldningen men noen ganger mister jeg kontakten med diskene og da må jeg restarte usb disken, evt pc'en dersom det er raid disken...... Har kontrollert begge to med scandisk uten å ha funnet noe feil. Kjører windows xp pro. ******************************************************* * Windows kan ikke lagre dataen for filen "d:\x\x.x". * Dataen har gått tapt. Denne feilen kan skyldes en feil på maskinvaren * eller nettverkstilkoblingen. Prøv å lagre filen et annet sted. * ************************************************************ X. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 http://www.google.com/search?sourceid=navc...ay+write+failed Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Har lest ganske mye om det, og det går igjen at det særlig er et problem for hovedkort med via chipset og det stemme jo bra det for det er også kortet mitt!!! Har dog ikke funnet noen svar på problemet så fortsatt takk dersom noen har vært bort i det samme og løst det. X. Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Jeg leste tips om at "Enable write caching on the disk" burde være av, og så at på min disk så var den faktisk av så gikk jeg mot strømmen og aktiverte den! Det hjalp!! Så dersom noen har samme problem så kan de jo teste med enten å aktivere eller deaktivere det. I mitt tilfelle så hjalp det som sagt å ha det aktivert selv om support siden til microsoft skriver at den bør være deaktiver. X. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå