HuzZzla Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Har en vannblokk fra waterchill antarctica, vil denne passe? den passer på 9600xt kortet mitt! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Tråden er flyttet til "vannkjøling" Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 en waterchill vga blokk vil garantert passe på skjermkortet ja? hvis det var det du mente, eller mente du å sette antarctica blokka på skjemkortet??? Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Det er en waterchill antarctica vga blokk ja, tenkte å sette den på x800 når jeg får den Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Det er en waterchill antarctica vga blokk ja, tenkte å sette den på x800 når jeg får den Anarctica er navnet på Aseteks nye CPU-blokk. Vannkjølingssettet heter derfor WaterChill Anarctica xx. Dette betyr ikke at VGA-blokken heter det samme. Er nok der misforståelsen ligger. Men til saken, den skal passe. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Det er en waterchill antarctica vga blokk ja, tenkte å sette den på x800 når jeg får den Anarctica er navnet på Aseteks nye CPU-blokk. Vannkjølingssettet heter derfor WaterChill Anarctica xx. Dette betyr ikke at VGA-blokken heter det samme. Er nok der misforståelsen ligger. Men til saken, den skal passe. Da er den saken ute av verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå