reeeeg Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hei! Jeg vurderer å gå til innkjøp av ny kjøling. Først kan jeg komme med litt specs: AOpen AK79D-400VN Hovedkort med, Athlon XP2500+@3000+ med Glacialtech Igloo Silent Breeze III. Liten mengde dårlig påsmurt kjølepasta av ukjent merke. Load temperatur 64grader nå i sommervarmen. Er vel rundt 25grader i rommet, og jeg har kabinettemperatur omkring 30grader. Jeg syns CPU-temp er for høy, og vil gå til innkjøp av ny kjøling. Jeg er kresen på støy, og har ikke så voldsomt mye penger å rutte med. Det jeg tenker å kjøpe er: Thermalright ALX-800 Papst 80x80 26dB Vantec Nexus Fancrontroller 3,5" Arctic Silver 5 Kjølepasta Det jeg lurer på er: Hvordan tror dere dette vil fungere sammen? Hvor mye tror dere CPU-temp vil gå ned? Tror dere jeg kan klokke CPU mer? Takker for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 ALX-800 er faktisk en topp kjøler. Kjøler bortimot like bra (og i enkelte tester bedre) enn SLK-800 (tror det var det topp kjøleren til TR heter?). Så du vil nok se en del lavere temperaturer med det oppsettet der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå