FORD..NOZ Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) jeg har fådt en del penger og jeg skal kjøpe ny VGA kjøling,men jeg aner ikke hva jeg skal velge utav denne eller denne??? jeg har en ZALMAN vifte som hører til den første,men hvem lønneer seg og kjøpe for pengene ModeratorEdit: Elendig emnetittel "jeg trenger hjelp!" er endret. Burde gitt advarsel for dette, men lar det gå for denne gang. Endret 7. august 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Killer topic Killer spam Jeg ville gått for den første av de to Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg ville valgt den første. Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 da er ZALMAN vga kjøling bestilt........ håper det er lett og montere den..... Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Den er ikke så vanskelig å montere... tar bare litt tid. Men det burde gå greit. Jeg fikk det til iallfall Lenke til kommentar
It's me Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 STenges grunnet meget dårlig bruk av emnetittel, noe som medfører til spam. Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg