JR Ewing Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg har hatt besøk av stankelbein, maur, knott/mygg/klegg, en morsom skolopender ved navn "Reidar", men heldigvis har jeg flaggermus som kan knerte de rimelig fort. Hils Reidar da, hvis du ser ham igjen. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Med 30C i skyggen i dag, tenkte jeg at jeg MÅTTE skaffe en vifte for kvelden. Jeg var rundt omkring, men hos de fleste var det utsolgt. Helt til jeg kom til Europris hvor jeg fikk tak i denne viften til 100kr Og netting til å ha på utsiden av vinduene! Jeg er klar for kvelden! Bring it on bitch! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hehe hva med å modifisere den der. Lakke den sølv elns med noen leds og greier? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Hehe hva med å modifisere den der. Lakke den sølv elns med noen leds og greier? hehe, må nok finne på noe. Det er ivertfall digg med vifte Folk som klager at det er sinnsykt varmt på MSN, de misunner meg skikkelig for den vifta Endret 7. august 2004 av Gef Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hum. Finnes det noen greier som holder insekter borte? Ser at postordremagasinene skryter av noe ultralydgadgets, men fungerer det faktisk? Da kan du like gjerne hive pengene etter insektene, det vil plage dem mer. Mine foreldre har et par sånne, og de plaget meg mer en insektene for å si det sånn. Det kommer en liten tikkelyd fra de jævla irriterende. Vi har en slik også, jeg prøvde an gang å holde den over en kveps og trykke på den røde knappen som gjør at den hyler som faen! Kvepsen vandret fredlig videre uten reaksjon.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Herlig å bo i blokk 8etg over bakken.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Og da er insektene kommet hit også. BLærH!! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Vet ikke hvor mange mygg som sugde meg i går, men de var ikke edru når de var ferdig. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Vet ikke hvor mange mygg som sugde meg i går, men de var ikke edru når de var ferdig. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Var på stranda og grillet, og der var knott det største problemet. Jeg er helt oppspist! edit: Gef, fin vifte! Endret 8. august 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 @Gef; Ta deg en tur på en el-butikk og kjøp en bordvifte. Har en surrende noen meter bak meg. Enormt mye bedre, vel brukte 250 kroner.. Har rom i kjelleren, har to små vinduer oppe hele døgnet. Samt en bordvifte som er utrolig chill. Så akkurat nå har jeg veldig fin temp., men det er jo en ulempe med denne luftingen.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Flytta min nå.. Står 10cm fra hodet - genialt. Skjermen blir kald og god også.. Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 hvorfor ha 1 vifte??? når man kan ha 2 he he fant forresten 2 dø møll på insiden av kabinettet mitt i sta... de krypa kommer jo til over alt Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 jeg bruker vifta min til og blåse innsekter bort fra sjermen min, veldig efektivt. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg kjøpte en myggnetting på maxbo, som funker som borrelås bare å smelle på vinduet så slipper jeg møll, stankelbein og dødsekle edderkopper en sånn en har jeg å, selv om insekttiden er ferdig for dette året. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 En mygg eller hva det var fikk et intimt møte med min vulkano 12 Måtte vaske plexi døra etterpå Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 En mygg eller hva det var fikk et intimt møte med min vulkano 12 Måtte vaske plexi døra etterpå hehe. Bump hva da sparks? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 En mygg eller hva det var fikk et intimt møte med min vulkano 12 Måtte vaske plexi døra etterpå Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Sliter med flygende-stankelbein fobi. Ikke digg da ett av de beista kom inn, ble slått av 1 stk tung avis for så å forsvinne sporløst. Snur meg mens jeg venter på å spawne og DER! henger den etter to(!) bein i gitaren min i full størrelse (dette var et monster). Grufullt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå