Gå til innhold

forbanna insekt invasjon


likferd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Gef;

 

Ta deg en tur på en el-butikk og kjøp en bordvifte. Har en surrende noen meter bak meg. Enormt mye bedre, vel brukte 250 kroner.. :w00t:

Har vurdert det STERKT! Tror jeg tar turen imorgen. Hvor stor er den?

 

Edit: Er det denne ?

Den er 30CM i Ø.. Kjøpte den hos Euronics, de har en del ting på tilbud for tiden, men et fett hvor man kjøper egentlig..

 

Produsent.. Det er den grønne i midten der, bare at min er hvit..

Lenke til kommentar

Det er masse insekter her også!

 

Akkurat nå er det -- *telle* -- tre søte småkryp på skjermen min, mens to andre koser seg på naboboksen. Det henger også et sånn stort, flygende stankelben her innimellom, som jeg har døpt "Toxic Narkoticum" av konfidensielle grunner. Tror det soler seg oppi taklampa i skrivende stund. Myggene slo seg til ro foran TV-en i naborommet. De har allerede laget litt oppstyr fordi 24 tok slutt.

 

Jeg oppfordrer alle kristne nordmenn til å utvide nestekjærligheten til å også gjelde våre små, sosialistiske småkryp ute i naturen. Slipp dem inn i varmen før kulda tar dem!

 

Edit: Inlegget er sannere enn du tror. Jeg har faktisk masse småkryp her og koser meg i deres selskap. De har vært litt irriterende til tider, men jeg kan sverge på Stortåa at jeg ikke har drept et eneste ett av dem med vilje den siste måneden. Jeg har to vinduer helt åpne døgnet rundt. Jeg er en sosial kar vettu.

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar
1 Kveps som landet på lampen min akkuratt når jeg skulle slå den med databladet mitt, så lampeskjermen fløy bort i andre enden av rommet, jeg har planer om å sette den på plass om noen uker.

Høres ut som om vi tenker noenlunde likt når det gjelder orden på rommet. ;)

 

Har alltid sykt med insekter på rommet, men så bor jo ikke jeg akkurat i sentrum heller da. Flere her ute på "landet."

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
1 Kveps som landet på lampen min akkuratt når jeg skulle slå den med databladet mitt, så lampeskjermen fløy bort i andre enden av rommet, jeg har planer om å sette den på plass om noen uker.

Høres ut som om vi tenker noenlunde likt når det gjelder orden på rommet. ;)

 

Har alltid sykt med insekter på rommet, men så bor jo ikke jeg akkurat i sentrum heller da. Flere her ute på "landet."

Hadde det vert opp til meg så hadde det ikke vert noen lampeskjerm her! Men egentlig er dette hele familien sin "kjellerstue", men det er bare jeg som har stemmerett her.

 

Anarchy!

Lenke til kommentar
Hum. Finnes det noen greier som holder insekter borte? Ser at postordremagasinene skryter av noe ultralydgadgets, men fungerer det faktisk?

Da kan du like gjerne hive pengene etter insektene, det vil plage dem mer. Mine foreldre har et par sånne, og de plaget meg mer en insektene for å si det sånn. Det kommer en liten tikkelyd fra de jævla irriterende.

Endret av MU26599
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...