likferd Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Er det flere enn meg som sliter med innsekter? Edit: jeg gikk amokk med et pc-blad og Elis julegleder Endret 6. august 2004 av likferd Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hm ja.. De trekker hitover fordi jeg har lys på rommet og det er mørkt ute.. Men det hjelper litt å trekke forbi gardinene. De som kommer seg inn spiller jeg tennis med.. Lenke til kommentar
above Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 :!: :!: :!: :!: Hold vinduer og dører lukket, så slipper du kansje insektene Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Mye dritt her også. Spesielt nå som det er så varmt om natten at man må ha vinduet åpent så kommer jævlene. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hittil i kveld har jeg blitt angrepet av: 1 edderkopp som jeg fanget i en flaske og håper den skal sulte i hel der 1 Kveps som landet på lampen min akkuratt når jeg skulle slå den med databladet mitt, så lampeskjermen fløy bort i andre enden av rommet, jeg har planer om å sette den på plass om noen uker. 4 fluer som surrer rundt... sikkert omtrent 8 mygger/minifluer som jeg har skvist utover skjermen min Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Snowdog: la hunden spise de. Bikkja våres er helt vill etter insekter. I dag gjorde den imidlertid noe dumt. Den forsøkte å leke med en veps. Det gikk jo som det måtte gå: hoven pote og en halv time med klynking. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hum. Finnes det noen greier som holder insekter borte? Ser at postordremagasinene skryter av noe ultralydgadgets, men fungerer det faktisk? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 1 edderkopp som jeg fanget i en flaske og håper den skal sulte i hel der Det tar laaang tid. Noe litt morsomt er å ha flere oppi samme flaske. *titte seg rundt* Ingen insekter. Lenke til kommentar
PuffaRis Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg sliter med nattsvermere som pimper'n i taket mitt. En av dem forvillet seg under Matrix-plakaten min, og dermed var det duket for et sadistisk drap regissert av meg. Hadde en her om dagen som fortsatt fløy like stødig etter å ha blitt skamslått av VG seks ganger. Etter det gikk jeg over til å bruke ukeblader som slagvåpen i stedet. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 :!: :!: :!: :!: Hold vinduer og dører lukket, så slipper du kansje insektene Det ville bare gjort ting bare værre da det ifølge min temperatur måler viser 32C her inne. Svetten renner, jeg klarer ikke å sitte stille. Jeg trenger å ha oppe vinduene, men det hjelper ikke så sykt mye fordi det er vindstille ute...men litt hjelper det ivertfall. Sliter med det samme, har fått 100 vis av møll inn vinduet, masse stankelbein, vepser og edderkopper. Har rom i kjelleren. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 @Gef; Ta deg en tur på en el-butikk og kjøp en bordvifte. Har en surrende noen meter bak meg. Enormt mye bedre, vel brukte 250 kroner.. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Ja det går ikke å lukke vinduene.. Svetten renner jo som bare det.. vurderer å gå til innkjøp av myggnetting Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Haha hunden her spiser insekter ja. Har spist noen veps allerede. Den eneste bytre fienden har ikke klarer å ta knekken på er klegg. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Er plaget av dem jeg og, mens jeg spiller CS så kommer de Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Som sagt, hold vinduer stengt og lyset av. Insekter tiltrekkes av lys.. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Slik deo-boks med gass og lighter... Funker fint det, lukter bare litt "funky" etter på... EDIT **** En blanding av Møbelrens, vann og neglelakk-fjerner som sprutes(sprayflaske) rundt nermeste lyskilde funker bra. De detter ned på gulvet det det kan vente en fot eller noen snille husdyr... Endret 7. august 2004 av Carrox Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Er plaget av dem jeg og, mens jeg spiller CS så kommer de Ta det som et hint. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 nå gikk viftestyringa til #%¤"W#% også! påstår at viftene ikke går, og har en alarm som danker ut vekkerklokka mi kansje jeg kan slå innsektene med viftestyringa Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Er plaget av dem jeg og, mens jeg spiller CS så kommer de Ta det som et hint. hehe Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Her har det vært flygemaurinnvasjon, masse pulende flygemaur. Meget irriterende når det regner maur når jeg sitter i sola og prøver å lese avisa. Er endel voldtekt blant maur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå