Gå til innhold

bestille Gamecube fra england - spørsmål!


bidz

Anbefalte innlegg

Har akkurat satt opp en bestilling på amazon.co.uk, en gamecube, 2 spill, 1 ekstra kontroller og 1 memory card. ser at den engelske momsen ble trukket ifra, så det er greit (leste noe om det tidligere her). Det jeg kom til og tenke på rett før jeg skulle til og trykke "finish" på ordren, er om det er en PAL utgave de selger (regner med det, siden UK kjører med PAL system), -og- om de bruker norske strømkontakter (altså, slik at alt vil fungere, nekter og begynne med transformatorer og tull, da kjøper jeg heller i norge til ca. 1000 kr mer for alt dette). Har nemlig aldri vært i England selv, så jeg aner ikke om de bruker samme strømkontakt som vi i Norge

 

Forøvrig, noen som også vet forskjellen på leveringstid når det gjelder alternativene: air-mail og express-mail ? evt. pris ? (stod ikke listet, merkelig nok).

 

Hadde vært fint med et kjapt svar, da bestillingen ligger og idler i bakgrunnen her =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heihei

 

Tror Amazon.co.uk har lengre leveringstid. Så de var utsolgt allerede.

 

Hvis jeg var deg ville jeg prøvd Tyskland. Amazon.de De er enda billigere!

 

Uansett, England og Tyskland er PAL, så det er akkurat samme. Men de engelske konsollene trenger en adapter til strømledningen, men det burde man kunne fixe på ethvert service-verksted. Burde ta 5 minutter å kutte ledningen og skru på en norsk sokkel. Nei, 3 minutter.

 

MEN TYSKLAND ER MYE BILLIGERE. EUROEN ER SÅ SVAK I FORHOLD TIL KRONA!!!!

Lenke til kommentar

Men da slipper du adapter Og spillene er på engelsk.

Jeg tror totalen blir en del billigere på Amazon Deutschland.

 

Fanken, jeg har lyst å skaffe en GameCube fra Hong Kong, en chippa, som kan spille amerikanske spill. Men da kan jeg ikek bruke EURO-AV, må ha en NTSC->PAL konverter, slik de bruker i Hong Kong.

 

Men er det verdt alt stresset?

Hva om ikke de kule spillene kommer til Europa? Skriiik

Lenke til kommentar

ENGLAND HAR *HELT* SAMME PAL SOM OSS!

 

JEg blir så LEI av alle spekulasjonene.

Jeg sa jo for noen meldinger siden i DENNE POSTEN at England ER samme som oss.

 

EUROPA = PAL = PAL

Frankrike = SECAM

 

Du kan ikke sammenlikne Frankrike og England. Frankrike har ikke PAL, de har SECAM.

 

Riktignok kan du ikke bruke engelske tv-tunere i Norge, for de har et annet lydsystem. De bruker vel PAL-I mens vi bruker PAL B/G, men det har ikke noe å si for GameCube har ikke TV-tuner...

 

Man KAN bruke europeiske GameCubes i Norge.

Nå slutt å dill så vanvittig.

 

Spillene blir mye billigere i Europa enn i Norge, selve maskinen er ikke så stor forskjell.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-29 00:15, Roamer skrev:

selger Gamecube for 2095. Det er vel tross alt veiledende pris. Regner med at Elkjøp vil selge den billig også.



 

http://elkjop.no/CE17974.html

 

elkjøp selger den for 1995,-

Unsaco (Nintendo norge) sier at de har en anbefalt pris på Gamecube på 2099,- men at de regner med at den noen steder går for noen hundrelapper mindre enn det. Både Xbox og PS2 selges jo de fleste steder for under veil. pris, xbox har jo veil. pris på 2695,- eller no sånt, men går for like i overkant av 2500,- sånn blir det nok med cube også. :smile:

 

_________________

Kjetil A Gogstad

Gamer.no

 

[ Denne Melding var redigert av: BoardkilL på 2002-04-29 11:31 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...