albions Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 noen som har bilder av dette kabinette sån som det ser ut i ny tilstand med inkluderte led lys osv http://www.microplex.no/rubweb/prodpages/fu868xx/FU868WB.JPG samme vilken farge det er i Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 tror ikke det er mange som har CS kabinett.... Lenke til kommentar
albions Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 ka meiner du med cs kabinett Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 det er et CS kabinett....... det er vanskelig og forklare Lenke til kommentar
albions Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 det er mye kulere med eit sånt kabinett i stedet for di grå og triste Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 kjøp et orginalt kabinett og moddet det selv det blir mye kulere da!!! Lenke til kommentar
albions Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 nope.. det blir kun gris og rot og ... fiasko Lenke til kommentar
strike8 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 tror ikke det er mange som har CS kabinett.... HElt riktig, det er liksom bare CS. PS: hadde jeg vært deg ville jeg funnet meg et annet kabinett, det er veldig mange som har det, kjenner 4 stykker (3 av dem er CS fans) Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg har et sånt vil du ha bilder? Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 det er et CS kabinett.......det er vanskelig og forklare Det han mener er at alle cs g33k3r kjøper sånt kabinett (å fjortisser da) Lenke til kommentar
albions Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Jeg har et sånt vil du ha bilder? Jepp eg vill ha bilder Lenke til kommentar
albions Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Kan dere forklare meg ka som er så negativt med at alle som spiller cs å har sån kabinett da.. Nei.. poenget er jo at det ser stilig ut.. å at det kunn koster 500 spenn Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 CS kabbinet uansett hva du sier!!! Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 det er et CS kabinett.......det er vanskelig og forklare Det han mener er at alle cs g33k3r kjøper sånt kabinett (å fjortisser da) nei du ikke prøv deg jeg har leget kabbinett selv. . og vennene mine har lian li og thermaltake og faktisk cheiftec og alle vi er fjortiser kjenner faktisk ingen fjortiser som har radimax jeg vet bare om sånne 12 åringer som bruker å stå utenfor huset mitt å snakke om neonlys å radimaxkabinettene sine (12 åringer har radimax ++småsøsken) Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Ikke alle Raidmaxene er ille da... Jeg har et Blått Raidmax Astro så ikke prøv deg Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 min mening er at alle som ikke er myndig er fjortisser Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 min mening er at alle som ikke er myndig er fjortisser Jeg er myndig å spiller ikke cs... Flott å praktisk kabinett... Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 måtte bare sjekke om der var noen som fyrte seg kabinettet er sikkert bra det. Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Her er noen bilder av midt kabinett. Har bytta ut viftene med papst-vifter og tatt vekk den sølvgreia i døra, ble mye tøffere da Skal ta noen bilder når jeg er ferdig å montere alt Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Her der et bilde av mitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå