Barry White Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hei! I min datamaskin har jeg : Abit NF7-S V2 Radeon 9600 Maxtor 200 GB (IDE) WD 200 GB (S-ATA) Seagate 80 GB (IDE) 2X Sunbeam Rheobus, 20Wx4, Rev. 3, Sort (Opptill 20W på hver kanal) 1 DVDROM 1 DVDBrenner ....og strømforsyningen er på 350W. For lite? Har hatt litt oppstartsproblemer av og til, bios oppstartsbilde henger seg og maskina henger seg også i RAID S-ATA kontroll like før XP Boot Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Vel du kan ta hen titt her, så kan du avgjørde selv.... Trenger info om CPU og minne også... Gi en tilbakemeldin på hvor mye strømforbruk du hadde da Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 står at jeg har behov for 290W...men jeg vet da faen...det er creepy det der med at det lagger i oppstart. Jeg sente inn hk'et her forleden for at det oppførte seg helt forjævlig, greide ikke å fatte at CPU var XP2500, og stoppa konstant. Dette blir da den tredje eller fjerde gangen jeg sender inn dette hk'et, og det får jeg sannsynlig ikke til, men jeg har ikke gjort noe og nå begynner maskina å oppføre seg rart. Hvite striper fyllte f.eks. hele skjermen under oppstart i sta, og nå virker ikke lyden!! kan det være cpu? Help! Lenke til kommentar
felzius Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Vel, først og fremst må du tenke på hva du trenger av de komponentene du har for å fjerne "strøm-flaskehalsen" din ^^ dvd rom og dvd brenner? ekstra belysning? etc, en pc er en pc, står kanskje for "personal computer", men å sette inn lyspærer og tegne ditt og datt på den syns jeg er bare tull. Det er jo det inni som teller :-D Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 350W holder til det systemet. Har kjørt samme system ved bruk av 1 hardisk med en 250W PSU. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Tror nok det skal gå relativt greit, men husk at det ikke er bare antall watt som gjelder da! Går en del på kvaliteten på strømforsyningen også! Hvilken PSU er det? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 SunTek. Et spm til, jeg fikk beskjed om at CPU coren min var ødelakt, jeg har brukt den en stund nå, men som sagt har det dukket opp noen problemer, kan CPU være årsak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå