Steelz Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Skal kjøpe(må faen meg få ut fingern )SX1 nå. Lurte derfor på noen tinger og saker rundt den. 1. Tastene: er de vanskelige og skrive på? Er de ubehagelige på noen måte? 2. Menyene: er det lett og finne fram og sånn? de ser litt avanserte ut på bilder, men det er vel vanesak.... 3. Minnekort: Hvor stor kapasitet har den? Blir den fryktelig treg når du har stort minnekort i den? 4. Mp3/radio: Er lydkvaliteten god? Hvor lenge holder batteriet med mp3 avspilling? Det var vel alt.. Håper på mange svar Edit: Noen som kan tipse meg på program(helst gratis)? Av interesse: IR-fjernkontroll Msn-Messenger Spil Endret 6. august 2004 av Apple Ståle Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 1: Tastene har god respons og er det beste som siemens har hatt på noen telefon. Og det er en vanesak å skrive på dem. Par uker og det går på skinner. Alt etter hvor mange meldinger du skriver osv... 2: Menyene er en smal sak å finne fram i. Ikonene sier sitt.... 3: Kan vel ta 1 gig minnekort. Og det blir ikke tregere av større minnekort. Følger desverre ikke oe med. Men for ca 800.- så har du et på 512 Mb. 4: Lydkvaliteten på MP3 spilleren er veldig bra. Det samme på radioen. Men jeg er ikke så nøye på det. Vet ikke hvor lenge du kan spille på 1 oppladning... Messenger: Agilemessenger, finnes lett på google.... Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Program: Total IR remote. Det er kult Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Total IR remote. Det er kult ja!! sinnsykt nyttig også, man kan styre nesten alt med det, som f.eks: tv vhs dvd cd amp hifi tape tuner sat og det funker på vannvittig mange merker! Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 BTW. Finnes det en tråd der du kan poste program og slikt? Jeg mener jeg har lest dette på forumet. Hvis ikke kan vi/jeg lage en..... Er det noen series 60 program sider på nettet? Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Må du ikke være j*vlade nært for at det skal funke da? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Må du ikke være j*vlade nært for at det skal funke da? Njæ... Bedre enn å bruke knappene på TV´en... Tror de er litt forskjellig mellom TV´er og telefoner.... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Må du ikke være j*vlade nært for at det skal funke da? Njæ... Bedre enn å bruke knappene på TV´en... Tror de er litt forskjellig mellom TV´er og telefoner.... nede i kjellerstuen har vi en grundig tv og lg videospiller.. greier fint å styre dem fra sofaen som er ca. 3-4 meter unna..hakke prøvd lenger unna da.. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Må du ikke være j*vlade nært for at det skal funke da? Njæ... Bedre enn å bruke knappene på TV´en... Tror de er litt forskjellig mellom TV´er og telefoner.... nede i kjellerstuen har vi en grundig tv og lg videospiller.. greier fint å styre dem fra sofaen som er ca. 3-4 meter unna..hakke prøvd lenger unna da.. Oki. Det var jo et godt stykke. Har bare hørt at det funka fint dårlig... Får vel kanskje prøve det etter hvert da. Lenke til kommentar
GrammatonCleric Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Jeg er ihvertfall fornøyd med tastene, mange hevder at med SX1 kan man skrive raskere enn vanlig oppsett når man lærer seg det! Her er en god side med programvare som funker/er testet med SX1: http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=29742 Edit: Leif var her men gikk... Endret 7. august 2004 av GrammatonCleric Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 BTW. Finnes det en tråd der du kan poste program og slikt? Jeg mener jeg har lest dette på forumet. Hvis ikke kan vi/jeg lage en..... Er det noen series 60 program sider på nettet? De BESTE mobiltelefonprogrammene! Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Der var den ja (Innlegg nr 100!!! :!: ) Endret 7. august 2004 av Apple Ståle Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Åh. Jeg elsker min SX1 allerede! ;D Mye snacks til den! Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Åh. Jeg elsker min SX1 allerede! ;D Mye snacks til den! Hvor mye betalte du? Hvor betalte du? Hvilket abb kjøpte du? Jeg bare er oppsatt på billigst mulig skjønner du Tenker SX1 M/active talk hos www.siba.no Har noen dårlige erfaringer med siba? Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Åh. Jeg elsker min SX1 allerede! ;D Mye snacks til den! Hvor mye betalte du? Hvor betalte du? Hvilket abb kjøpte du? Jeg bare er oppsatt på billigst mulig skjønner du Tenker SX1 M/active talk hos www.siba.no Har noen dårlige erfaringer med siba? Det billigste stedet du kan få Siemens SX1 er gjennom Tele2. Prisen blir denne: 1. tlf = 1790 kr 2. abonnement hos tele2: 45 kr * 12 måneder = 540 kr 3. innmeldingsavgift: 199 kr 4. frakt: 150 kr? Totalt blir dette: 2679 kr Regn dette ut selv om du vil på siba sine sider. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Åh. Jeg elsker min SX1 allerede! ;D Mye snacks til den! Hvor mye betalte du? Hvor betalte du? Hvilket abb kjøpte du? Jeg bare er oppsatt på billigst mulig skjønner du Tenker SX1 M/active talk hos www.siba.no Har noen dårlige erfaringer med siba? 1500kr Klartsvar.net/mobiland.no Netcom Active talk Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg kjøpte min SX1 hos siba for en måneds tid siden. 990,- med Tele2 mobil pluss, gir en totalpris på 2418,- for telefonen. Med Tele2 mobil 45 (1790,-) kommer den på 2330,- Vil tro utfra det jeg har sett at det er de billigste alternativene. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Lurer på SX1 hos telebutikken. koster 1299kr da... med active talk Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Lurer på SX1 hos telebutikken. koster 1299kr da... med active talk Hvor lang bindings-tid?? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Lurer på SX1 hos telebutikken. koster 1299kr da... med active talk Hvor lang bindings-tid?? Antageligvis 12 mnd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå