Gå til innhold

Bytte 7610 i annen mobil?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tror nok ikke s65 ok k700i er bedre enn 7610 men kansje en p900...den er vel bedre.

LOL!!!!!

Tror du ikke en S65 er bedre, men du tror en simpel pisse telefon som K700i er bedre? Lol, du bare MÅ ha ment motsatt av det du sa.

S65 er en direkte konkurrent til 7610. K700 nevnes ikke engang i den sammenheng.

Lenke til kommentar
tror nok ikke s65 ok k700i er bedre enn 7610 men kansje en p900...den er vel bedre.

LOL!!!!!

Tror du ikke en S65 er bedre, men du tror en simpel pisse telefon som K700i er bedre? Lol, du bare MÅ ha ment motsatt av det du sa.

S65 er en direkte konkurrent til 7610. K700 nevnes ikke engang i den sammenheng.

nå må du ikke bli for overveldet over 7610.

Den er jo en flopp

Lenke til kommentar

LOL!!!!!

nå må ikke du drite deg litt ut og da. og kalle s65 en direkte konkurent til 7610, blir bare helt feil. helt på trynet. men greit at kameraet til s65 konkurerer mot 7610, men resten av 7610, ligger jo flere hakk over s65. man kan aldri si at en vanlig series40 tlf er en direkte konkurent til en symbian telefon. det blir helt feil.

Lenke til kommentar
tatt i betrakning at megapixelkameraet på 7610 ikke er like bra som de beste vga-kameraene ville jeg kanskje vurdert å bytte til siemens s65 var jeg deg, om kamera da er viktig?

Gi meg en link til bilder som er tatt med en mobil som har VGA kamera, og som tar bedre bilder enn 7610. Det vil jeg gjerne se. Det vil sikkert mange andre og.

Lenke til kommentar
tatt i betrakning at megapixelkameraet på 7610 ikke er like bra som de beste vga-kameraene ville jeg kanskje vurdert å bytte til siemens s65 var jeg deg, om kamera da er viktig?

Gi meg en link til bilder som er tatt med en mobil som har VGA kamera, og som tar bedre bilder enn 7610. Det vil jeg gjerne se. Det vil sikkert mange andre og.

Han mener sannsynligvis at selveste detaljnivået og kvaliteten på bildet som tas med 7610 ikke er like bra som noen andre VGA-mobiler.

Men klart at totalt sett har 7610 det beste mobilkameraet på markedet nå.

Lenke til kommentar
og snart kommer S700i og tar over for s65! :!:

Bildene til S65 så bedre ut enn S700 sine men vi får vente og se...

veldig bra å sammenligne bilder til en tlf som ikke kommer før rundt jule tider, med en som kommer ut om ikke så lenge.

Lenke til kommentar

LOL!!!!!

kan vel si det sånn at han sa at IKKE s65 eller k700i er bedre enn 7610, men kanskje p900 er bedre.

edit: sorry for å ha skrivet to innlegg etter hverandre på så kort tid. er ikke ment som spamming. tenkte ikke akkurat over det, før jeg hadde skrevet det andre innlegget, og så innlegget mitt over.

Endret av duda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...