k_drey Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 jeg hadde gjort dette,men det var egentlig for morro skyld! aopen aopen aopen aopen dette er deet jeg har nå! hvorfor i all verden bytta du fra kvalitet(aopen) til det billigste skrapet som er og så kjøpt? Lurer på det samme, hadde selv et slikt Qtec kabinett (første kabbiset jeg kjøpte) og hele skiten var bare skrammel. Tok man tak i toppen ristet litt så skrallet det i hele kabbinettet, men så er det at folk har ulik smak... men en plass går vell grensen? Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Sitter og vurderer å slipe kabinette blankt tror det kunen blitt tøft, aner ikke hva jeg skal gjøre med fronten da denne er av plast. Skal på fargehandelen i morgen og enten kjøpe sandpapir eller spraybokser. Er det vanskelig å slipe ned et kabinett? Går det for hånd eller trenger jeg pusse maskin? Skulle finne plexi glass og søkte på glass mestere i nærheten og fant en 300 meter unna som har vært der i flere år uten at jeg har sett den :!: Er det billigere å kjøpe plexi hos glass mester enn hos microplex? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Det kan jo bare du vite.. Det er ikke en felles fast pris hos alle glassmestrer. Må jo bare gå å spør for å finne ut hva osm lønner seg. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Sitter og vurderer å slipe kabinette blankt tror det kunen blitt tøft, aner ikke hva jeg skal gjøre med fronten da denne er av plast. Skal på fargehandelen i morgen og enten kjøpe sandpapir eller spraybokser. Er det vanskelig å slipe ned et kabinett? Går det for hånd eller trenger jeg pusse maskin? Skulle finne plexi glass og søkte på glass mestere i nærheten og fant en 300 meter unna som har vært der i flere år uten at jeg har sett den :!: Er det billigere å kjøpe plexi hos glass mester enn hos microplex? Vil ikke anbefalle å pusse for hånd. Bruk maskin, det gjorde jeg og det gikk mye raskere selv om man blir ekstremt skjelven i hendene en god stund etterpå Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Skal stikke innom glass mesteren i morgen. Noen andre steder enn microplex det er mulig å få tak i lister som passer rundt vinduet? Helst små og krom, er det mulig at en rørlegger forretning har det? Tror nok det blir maskin ja Hvordan gjorde du det da du skulle pusse? FORD..NOZ: Hvordan fikk du fronten til å bli blank, den er jo av plast så dt er litt vanskelig å slipe den ned. Endret 9. august 2004 av kuroger Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Da jeg skulle pusse, så begynte jeg med et grovt pussepapir for å få vekk lakken så fort som mulig. Deretter gikk jeg gradvis over til finere papir helt til alle riper var borte. Det jeg også vil stert anbefalle er å bruken en slags maske som hinderer at pussestøvet kommer inn i luftveiene. Lykke til FORD..NOZ har nok brukt kromlakk. Det vil jeg ikke anbefalle pga dette bare har fått negativ respons. Lakken flamer av osv... Endret 9. august 2004 av The_Miracle Lenke til kommentar
jingt Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 jeg hadde gjort dette,men det var egentlig for morro skyld! aopen aopen aopen aopen dette er deet jeg har nå! hvorfor i all verden bytta du fra kvalitet(aopen) til det billigste skrapet som er og så kjøpt? Lurer på det samme, hadde selv et slikt Qtec kabinett (første kabbiset jeg kjøpte) og hele skiten var bare skrammel. Tok man tak i toppen ristet litt så skrallet det i hele kabbinettet, men så er det at folk har ulik smak... men en plass går vell grensen? ford_noz er den nye qtec gutten den første og Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Flyttes til kategori for casemodding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå