Gå til innhold

Modding av AOpen kabinett

Anbefalte innlegg

jeg hadde gjort dette,men det var egentlig for morro skyld! :p

aopen

aopen

aopen

aopen

dette er deet jeg har nå!

hvorfor i all verden bytta du fra kvalitet(aopen) til det billigste skrapet som er og så kjøpt? :roll:

Lurer på det samme, hadde selv et slikt Qtec kabinett (første kabbiset jeg kjøpte) og hele skiten var bare skrammel. Tok man tak i toppen ristet litt så skrallet det i hele kabbinettet, men så er det at folk har ulik smak... men en plass går vell grensen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter og vurderer å slipe kabinette blankt tror det kunen blitt tøft, aner ikke hva jeg skal gjøre med fronten da denne er av plast. :hmm:

Skal på fargehandelen i morgen og enten kjøpe sandpapir eller spraybokser.

Er det vanskelig å slipe ned et kabinett? Går det for hånd eller trenger jeg pusse maskin?

Skulle finne plexi glass og søkte på glass mestere i nærheten og fant en 300 meter unna som har vært der i flere år uten at jeg har sett den :!:

Er det billigere å kjøpe plexi hos glass mester enn hos microplex?

Lenke til kommentar
Sitter og vurderer å slipe kabinette blankt tror det kunen blitt tøft, aner ikke hva jeg skal gjøre med fronten da denne er av plast. :hmm:

Skal på fargehandelen i morgen og enten kjøpe sandpapir eller spraybokser.

Er det vanskelig å slipe ned et kabinett? Går det for hånd eller trenger jeg pusse maskin?

Skulle finne plexi glass og søkte på glass mestere i nærheten og fant en 300 meter unna som har vært der i flere år uten at jeg har sett den :!:

Er det billigere å kjøpe plexi hos glass mester enn hos microplex?

Vil ikke anbefalle å pusse for hånd. Bruk maskin, det gjorde jeg og det gikk mye raskere selv om man blir ekstremt skjelven i hendene en god stund etterpå ;)

Lenke til kommentar

Skal stikke innom glass mesteren i morgen.

Noen andre steder enn microplex det er mulig å få tak i lister som passer rundt vinduet?

Helst små og krom, er det mulig at en rørlegger forretning har det?

Tror nok det blir maskin ja :D

Hvordan gjorde du det da du skulle pusse?

FORD..NOZ: Hvordan fikk du fronten til å bli blank, den er jo av plast så dt er litt vanskelig å slipe den ned.

Endret av kuroger
Lenke til kommentar

Da jeg skulle pusse, så begynte jeg med et grovt pussepapir for å få vekk lakken så fort som mulig. Deretter gikk jeg gradvis over til finere papir helt til alle riper var borte. Det jeg også vil stert anbefalle er å bruken en slags maske som hinderer at pussestøvet kommer inn i luftveiene.

Lykke til :)

FORD..NOZ har nok brukt kromlakk. Det vil jeg ikke anbefalle pga dette bare har fått negativ respons. Lakken flamer av osv...

Endret av The_Miracle
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
jeg hadde gjort dette,men det var egentlig for morro skyld! :p

aopen

aopen

aopen

aopen

dette er deet jeg har nå!

hvorfor i all verden bytta du fra kvalitet(aopen) til det billigste skrapet som er og så kjøpt? :roll:

Lurer på det samme, hadde selv et slikt Qtec kabinett (første kabbiset jeg kjøpte) og hele skiten var bare skrammel. Tok man tak i toppen ristet litt så skrallet det i hele kabbinettet, men så er det at folk har ulik smak... men en plass går vell grensen?

ford_noz er den nye qtec gutten :p

den første og :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...