haqbar Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Har tenkt til å modde mitt gamle AOpen kabinett: Nå har jeg bestilt nytt kabinett fra microplex og vil derfor se hva jeg får til med dette kabinettet. fant noe spraymaling i kjelleren og malte helle ramma inni hvit, så bra ut det. men er usikker på hva jeg skal gjøre utenpå kabinettet. Noen som har noen forslag, eventuelt linker til andre AOpen modder? Endret 8. august 2004 av kuroger Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Sette på viftehull, litt plexi alle steder du kan få det til, sette på noen kule føtter, finne en fin tegning av noe slag og lakke den på, ellers lakke hele kabinettet i en fancy farge av noe slag og fine viftegriller! Etter dette begynner du sikkert å få et ganske så fint kabinett og MASSE ideer til videre utvikling! Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Takk, tenkte på å kanskje lakke hele greia sort (mulig at jeg gjør et eller annet på den blå stripa på siden 8noen ideer?)) og sette på sølv vifte griller, blått neon, plexi (seff ) og skal ha viftehull foran (det er en vifte der nå, men den er bak frontdekselet) Tror dette kan bli bra jeg Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Blir det noe serlig bra med et stort viftehull i fronten der da? Siden det buler litt ut der tenker jeg på... Tror kanskje det hadde vært finere med mange små hull i en eller annen tøff formasjon Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Masse små hull med CS logoen Eller en CS vifte grill, kanskje det hadde blit bra Endret 6. august 2004 av kuroger Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Blir det noe serlig bra med et stort viftehull i fronten der da? Siden det buler litt ut der tenker jeg på... Tror kanskje det hadde vært finere med mange små hull i en eller annen tøff formasjon går fint å ha stort viftehull i front av HQ kabinettene. synes iallefall d ble bra hos meg (litt arbeid er det jo, men litt må man jo slite) (se forøvrig bort fra støvet. må huske på heretter å tørke av maskinen før jeg tar bilde av den ) Endret 6. august 2004 av clubzoda Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Tsk tsk, ikke bra, vaske maskinen bedre Var det vanskelig å lage den der? Hva gjorde du? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Har selv moddet akkurat det samme kabinettet. (dvs. holder på og er nesten ferdig). Det jeg har gjort er følgende: - Pusset begge sidedørene og "taket" helt ned til det var blankt. Brukte da pussepapir av typen 2000 slik at jeg ikke etterlatte meg noen striper. - Sagde hull i den ene døren for å montere flexiglass. - Lakket begge dørene og "taket" helt røde med lakk fra Europris - Sagde to hull i plexiglasset og monterte to 80x80mm vifter men neon, for så å sette på plass glasset i døren. - Så var det fronten sin tur. Denne ble også lakket rød, men den grå tingen på siden, ble lakkert svart ilag med knappene. Det var en kombinasjon jeg var svært fornøyd med. - Jeg borret også hull på "taket" og monterte en vifte der også. Samme bakpå. - Tilsutt kjøpte jeg noen selvlysende kabelsamlere, hvite katoder og monterte det. Det var det jeg gjorde med mitt Aopen kabinett. Håper du fikk noen idèer. Som sagt: Work log komemer snart Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 moddet et aopen tower for en stund tilbake.. ( skal ta å friske litt opp på det til høsten ) www.lekermeg.tk ( worklog link finner du i signaturen min ) Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 mulig å se bilde (før workloggen kommer? The_Miracle's AOpen mod sneak peak ) Lurer veldig på den kombinasjonen med rød og svart. Har lyst til å ha svart, blått og hvitt kabinett (hvitt inni, svart utenpå og alt av lys blått) tror det kan bli bra, men jeg får se. Viftehull i taket var lurt, det må jeg ha. Har du vifte hull i fronten? Si ifra når worklogg kommer da Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 jeg hadde gjort dette,men det var egentlig for morro skyld! aopen aopen aopen aopen dette er deet jeg har nå! Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Har ikke fått uploadet bildene enda siden jeg ikke er helt ferdig. Men jeg har en 80x80mm vifte i fronten også. Har ikke laget noe hull i frontdekselet, men bare montert den under hyøtaleren som er i front inne i kabinettet. (vist du skjønner hva jeg mener) Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) moddet et aopen tower for en stund tilbake.. ( skal ta å friske litt opp på det til høsten ) www.lekermeg.tk ( worklog link finner du i signaturen min ) Nice Skal ta meg en tur ned på fargehandelen på mandag og se om jeg får skaffet meg noen sparybokser (tror det blir svart) Men som den CS nerden jeg er tror jeg det hadde funket å skjære hull i frontdekselet foran viften og sette inn denne viftegrillen: The_Miracle: Skjønner hva du mener, slik jeg har viften min nå. Endret 7. august 2004 av kuroger Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hvor kjøpte du den....? Var litt stilig Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Finnes på Microplex ( http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBLFG1CSBL1) ikke dyr heller 85kr. Tror den kunne vært ganske kul der hvor FORD..NOZ har sin grønne LED vifte. Nice mod FORD..NOZ, likte det lille vinduet nede. Hvordan har du fått den blank, pusset den med sandpapir? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 http://www.home.no/vaagebu/PC%20bilder.htm Min AOpen HX-45 mod Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Nice den, likte det svarte med sølv greia på. Nice med vifte i toppen, må nesten ha det. Nice q-tech mod :!: Noen som vet om en erstatning eller noe annet jeg kan bruke til å skjære i kabinettet med enn en dremel? Har ikke en tilgjengelig og for meg er det litt dyrt med 6-700 spenn for å skjære litt her og der. Endret 7. august 2004 av kuroger Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Kan bli tøft å borre masse små hull i front. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 jeg hadde gjort dette,men det var egentlig for morro skyld! aopen aopen aopen aopen dette er deet jeg har nå! hvorfor i all verden bytta du fra kvalitet(aopen) til det billigste skrapet som er og så kjøpt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå