Rubex Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Jeg lurer på hva man skal fylle inn i følgende felter: - State / Province (Skal jeg fylle inn fylke?) - Zip / Postal Code (Har egentlig alltid lurt på hva dette er) Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Jeg lurer på hva man skal fylle inn i følgende felter:- State / Province (Skal jeg fylle inn fylke?) - Zip / Postal Code (Har egentlig alltid lurt på hva dette er) -State/Province = Fylke -Zip/Postal Code = postnr Lenke til kommentar
adawen Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Woho! Ja nå kan jeg glede meg i 8-10 uker, om ikke mer, til disse vidunderlige plakatene kommer i posten! Aner jeg sarkasme? HVA? *daske* Neinei! Jeg var helt alvorlig! Har jo bestilt! Jeg tror de blir et fryd for øyet på min utvalgte vegg! *daske tilbake* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Gleder meg til den ultrahippe bønneplakaten min kommer, jeg. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Gleder meg til den ultrahippe bønneplakaten min kommer, jeg. Bønneplakat? Så kult!! Edit: Vil du kansje legge ut bilde av den når den kommer? Endret 7. august 2004 av Equerm Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Nå er HalTan registrert i arkivene til en syk sekt i USA. :!: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Nå er HalTan registrert i arkivene til en syk sekt i USA. :!: Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Nå er HalTan registrert i arkivene til en syk sekt i USA. :!: Det ER haltan vi snakker om Ingen kan overgå hvor syk han er Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Nå er HalTan registrert i arkivene til en syk sekt i USA. :!: Det ER haltan vi snakker om Ingen kan overgå hvor syk han er Go HalTan Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Vel, er jo ikke bare HalTan som har bestilt, jeg bestilte også, men det virker som om man faktisk bare får en PDF. Så får man vel propaganda i posten. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Vel, er jo ikke bare HalTan som har bestilt, jeg bestilte også, men det virker som om man faktisk bare får en PDF. Så får man vel propaganda i posten. Nei nei, man får poster i posten, seff. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Nice! Gleder meg til den kommer. La du til noe på "prayer" greia? Blir man bedt for da eller? ^^ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 (Prayer Requests) God bless this home, and help us all live by his guidelines. God help us keep away from sins such as homosexuality, having fun, and most of all: God save us from the evil muslims. (Praise Report and Testimonials) I have nothing to report, but I would like to thank you for blessing my family with this sacrament of Gods goodwill. May he be with you and yours. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Bwahahaha, nice. Jeg skrev ikke noe der jeg. Kom ikke på noe, jeg var lammet av glede. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 er dettte fullstendig gratis?? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 This product is free of charge for educational purposes. Som dere ser er dette for Skoler Og ikke for oss vanlige folk å bestille. Dere er pult. *Nuked* Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Det er fullstendig mulig å lære noe utenfor skolen. Det er en grunn til at "personal use" er et alternativ under spørsmålet om bruksområde av plakatene. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 har du lært alt du kan på skolen? Lenke til kommentar
consilium Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Er frakt+porto i tillegg, eller er alt gratis? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Alt er nok gratis, en av NASAs viktigste oppgaver er å utdanne folket om hva de driver med, derfor slike tiltak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå