Gå til innhold

Takk for at vi får lov til å poste linker!

Anbefalte innlegg

Jeg mener det, tusen takk for at vi får lov til å poste linker for å hjelpe andre forum brukere med å finne frem på nettet.

Jeg postet nettopp en link til Play.com på et annet forum hvor en bruker spurte om Operation Flashpoint 1985 var noe bra. Play selger jo spillet råbillig som GOTY versjon, og jeg ville anbefale ham det, samt at jeg fortalte en del om hvorfor jeg synes det er bra.

Resultatet ble at jeg automatisk fikk en warning fordi jeg ifølge det automatiske systemet forsøkte å SPAMME forumet med reklame om mine sites..!

Jeg kan forstå at spamming er et problem, men når de ikke engang gidder å ha moderatorer som faktisk sjekker hva det dreier seg om, er det bare trist. Brukeren som spurte om spillet, sa også at det for ham virket som både forumet og websiten var helt død.

Tusen takk for at dere lar oss gjøre slikt her på Hardware.no - for det er så mye enklere å poste en URL enn å forklare noe i det vide og brede.

:w00t: Endret av Hidden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg kan ikkje sjå at du har fått ein advarsel? Eg kan heller ikkje finne tråden du referer til, kan du vere så venlig å poste ein link til den?

Eg visste forresten ikkje at me hadde eit slikt "automatisk advarselssystem", det er jo litt rart at noko slikt skal vere der uten at me har lagt merke til det før no. Kanskje Mr.Ueland kan svare på dette?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...