EviLEddiE Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Vet dere om noen (data)butikker i Stavanger-området som selger denne, eller om noen web-shoper som også har denne? Jeg har et GF4 Ti der jeg gjerne vil bruke den andre skjermutgangen... På forhånd takk. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 29. april 2002 Forfatter Del Skrevet 29. april 2002 Jeg prøver igjen... Hvor får man kjøpt DVI -> VGA adapter i Stavanger-området? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Da er vi 2 som lurer :smile: Matrox G550 har også DVI utgang. En overgang til dette kortet koster over kr.300,- på Startit, dette er litt i overkant av hva jeg hadde tenkt å bruke på en slik overgang. Normalpris vil jeg tippe kommer til å ligge under kr100,- så vi får vente til GF4 kortene er litt mer etablert i markedet. Det kommer sikkert til å bli normalt å ha en slik DVI-VGA overgang i vareutvalget. Skal ikke forundre meg om Coop OBS på Mariero er de som får inn dette først i Stavanger distriktet! Lenke til kommentar
Nuffe Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Sjekk denne linken http://www.pcutstyr.no/index.php?PHPSESSID...da50d&vgrid=429 Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Quote: On 2002-04-28 20:16, EviLEddiE skrev:Vet dere om noen (data)butikker i Stavanger-området som selger denne, eller om noen web-shoper som også har denne? Jeg har et GF4 Ti der jeg gjerne vil bruke den andre skjermutgangen...På forhånd takk. Både PS data og komplett har slike. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 29. april 2002 Forfatter Del Skrevet 29. april 2002 Quote: On 2002-04-29 10:57, argon264 skrev:Både PS data og komplett har slike. Denne er dessverre utsolgt fram til neste uke hos begge... Vi får se om gode, gamle Claser'n eller Obs! har... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå