Gå til innhold

bytte k700i mot en annen mob? på elkjøp...

Anbefalte innlegg

16/07-04 kjøpte jeg en k700i på elkjøp fikk ett problem med den (hørte ikke stemmen til en venn av meg i en samtale) og at, når jeg hørte på mp3 så stopper den og restarter seg selv. og fikke ny mobil (k700i) 04/08-04...den virket fint med samtalenen men ikke mp3...så jeg lurte på og bytte k700i mot en s65.

men har et problem, jeg kjøpte den 16/07-04 og har en måned på meg (?)...kan jeg bytte den mot en anne mobil (6230 ?) eller hvis elkjøp får s65 innen 16/08-04...kan jeg gjøre det?

PS. kjøpt den med netcom activetalk, blir aktivert 12 august.

takk for alle svar!

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
16/07-04 kjøpte jeg en k700i på elkjøp fikk ett problem med den (hørte ikke stemmen til en venn av meg i en samtale) og at, når jeg hørte på mp3 så stopper den og restarter seg selv. og fikke ny mobil (k700i) 04/08-04...den virket fint med samtalenen men ikke mp3...så jeg lurte på og bytte k700i mot en s65.

men har et problem, jeg kjøpte den 16/07-04 og har en måned på meg (?)...kan jeg bytte den mot en anne mobil (6230 ?) eller hvis elkjøp får s65 innen 16/08-04...kan jeg gjøre det?

takk for alle svar!

Det skulle vel kunne gå. Men vær klar over at elkjøp loggfører antall bytter du gjør for å unngå utnyttelse av systemet. Med flere enn 5 bytter per år innen samme varegruppe vil du få problemer uten en god forklaring med å bytte. :)

Lenke til kommentar

takk for alle svar!

Det skulle vel kunne gå. Men vær klar over at elkjøp loggfører antall bytter du gjør for å unngå utnyttelse av systemet. Med flere enn 5 bytter per år innen samme varegruppe vil du få problemer uten en god forklaring med å bytte. :)

jeg har lyst på siemens s65 og den kommer sikker ikke før 16 august men kansje i september, kan jeg bytte da?

edit: jeg har netcom activetalk bindingstid 12mnd...blir aktivert 12 august.

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...