Gå til innhold

Cheating i WC3

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg syns det er litt festelig at folk kommer inn på CS forumet og sier at WC3 osv er så mye bedre og at det er mindre cheating i det osv.

Så leste jeg dette på War3:

A number of additional accounts and CD keys have been tied to the use of a hack or cheat program while playing Warcraft III on Battle.net. In keeping with our aggressive stance against cheating, we have permanently closed 18,000 Warcraft III accounts. 7,600 of the Warcraft III CD keys used with the now-closed accounts have been banned from ladder play for one month, and 1,400 more have been banned from ladder play permanently. Repeat offenders risk having their CD keys disabled, which will result in the permanent removal of their copies of Warcraft III from Battle.net.

We will continue to monitor Battle.net for cheating and take action as needed. If you would like to report additional instances of hacking or cheating, please notify us at [email protected]. A false report filed by one player against another will not result in the actions described above.

18 000 på bare noen dager er en del.

Riktig nok så er man nå kvitt 18 000 cheatere, men dette er jo ikke de eneste.

Tenkte bare jeg skulle bevise at CS ikke er det eneste spillet det er en del cheatere i. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-nQdjz0

En veldig irriterende ting er disconnect hack. Og det programmet som lurer b.net hvis du taper, men du får ingen tap... :thumbdown:

Morsommere å spille ditt beste

Lenke til kommentar
Hei

Jeg syns det er litt festelig at folk kommer inn på CS forumet og sier at WC3 osv er så mye bedre og at det er mindre cheating i det osv.

Så leste jeg dette på War3:

A number of additional accounts and CD keys have been tied to the use of a hack or cheat program while playing Warcraft III on Battle.net. In keeping with our aggressive stance against cheating, we have permanently closed 18,000 Warcraft III accounts. 7,600 of the Warcraft III CD keys used with the now-closed accounts have been banned from ladder play for one month, and 1,400 more have been banned from ladder play permanently. Repeat offenders risk having their CD keys disabled, which will result in the permanent removal of their copies of Warcraft III from Battle.net.

We will continue to monitor Battle.net for cheating and take action as needed. If you would like to report additional instances of hacking or cheating, please notify us at [email protected]. A false report filed by one player against another will not result in the actions described above.

18 000 på bare noen dager er en del.

Riktig nok så er man nå kvitt 18 000 cheatere, men dette er jo ikke de eneste.

Tenkte bare jeg skulle bevise at CS ikke er det eneste spillet det er en del cheatere i. :)

hehe noen kommer på ett FPS forum og forteller at ett strategi spill er bedre ? hehe javell ...eneste jeg som ser logikken bak dette ?

huff kor teit

Lenke til kommentar

Personlig tror jeg det er værre med cheating på W3 enn på cs.

For det første så er det ikke noe ladder system på cs (eller har det gjemt seg et sted jeg ikke vet om?) og derfor er det ikke like mye "vakthold" når det gjelder dette. Hvis man cheater seg til å komme høyt på ladderen i W3 så har dette mye å si, siden de beste blir kontaktet og bedt om å bli med på turneringer de kan tjene veldig mye penger på. Det finnes faktisk mennesker som lever av å spille W3, LEVER AV DET! No offence til de som spiller CS seriøst, men W3 virker mer seriøst på alle måter. Eller hva sier dere?

Lenke til kommentar

Ja men 99% av cheatere i Warcraft blir funnet når Blizz kjører oppryding... Og da mister de accene sine og alt de har gjort... så de kan aldri klare å komme seg på ladder uansett... Foresten så ER alle cheatere (de som bare cheater) n00bs som også betyr at de er dårlige...

I CS kan du cheate uten å bli oppdaget... så er det litt mer direkte, folk ser med en gang scoren din, så kan du gå rundt å fortelle at du er god! :nei:

Lenke til kommentar
Personlig tror jeg det er værre med cheating på W3 enn på cs.

For det første så er det ikke noe ladder system på cs (eller har det gjemt seg et sted jeg ikke vet om?) og derfor er det ikke like mye "vakthold" når det gjelder dette. Hvis man cheater seg til å komme høyt på ladderen i W3 så har dette mye å si, siden de beste blir kontaktet og bedt om å bli med på turneringer de kan tjene veldig mye penger på. Det finnes faktisk mennesker som lever av å spille W3, LEVER AV DET! No offence til de som spiller CS seriøst, men W3 virker mer seriøst på alle måter. Eller hva sier dere?

Er så enig som man kan bli. :yes:

Lenke til kommentar

WC3 er etter min mening ett mye mer skikkelig og ordentlig spill. det må det være når Blizzard selv holder store turneringer og utbetaler høye summer til vinnerne... de har jo også egne servere for å få mindre cheating om av det jeg har hørt er det en gjeng folk der som driver å bare jobber med å renske WC3 for juks å fanteri...

Er ikke så kjent med CS miljøet, men har mine tvil til at valve har en stor gjeng med folk som lager offecielle trurneringer og har svært mange tusen NOK i potten(no offence til dere som spiller cs altså)

Lenke til kommentar
En veldig irriterende ting er disconnect hack. Og det programmet som lurer b.net hvis du taper, men du får ingen tap... :thumbdown:

Morsommere å spille ditt beste

Det finnes ingen disconnect hack mr-killer.

Det har derimot funnes en disconnect hack

Lenke til kommentar
WC3 er etter min mening ett mye mer skikkelig og ordentlig spill. det må det være når Blizzard selv holder store turneringer og utbetaler høye summer til vinnerne... de har jo også egne servere for å få mindre cheating om av det jeg har hørt er det en gjeng folk der som driver å bare jobber med å renske WC3 for juks å fanteri...

Er ikke så kjent med CS miljøet, men har mine tvil til at valve har en stor gjeng med folk som lager offecielle trurneringer og har svært mange tusen NOK i potten(no offence til dere som spiller cs altså)

så er jo CS bare en MOD og ikke et fullt spill da... i tillegg en MOD som er blitt utviklet av andre en kun "profesjonelle", og VALVE hadde ingenting med CS og gjøre i starten. Og d finnes turneringer i CS som er minst like stor som WC3 sine, og dette er rett og slett imponerende med tanke på hvor gammelt spillet er og hvilke midler de som lagde d hadde.

Btw: jeg hater CS.

Lenke til kommentar

Ja, men en mod som har fått mer oppmerksomhet en nesten noe annet spill/mod. Noe jeg syns er dumt er at man egentlig ikke har noe annet valg når det kommer til 1st person shooter spill på internett. Alle andre har en eller annen liten vri som gjør at det ikke blir morro etter et visst antall kamper. CS er det eneste spillet som er orginalt nok til å holde ut så lenge som det har. Skulle ønske det var flere valg når det kommer til slike spill = /

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...