dofferneo Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 So emnet tilsier, så får jeg ikke Video In funkjonen på mitt Gainward 6800 GT til å virke. Det ser ut som det er selve capture devicen som ikke blir godtatt eller godtar ikke driverene. Har lastet ned de nyeste WDM-driverne jeg fant fra Gainward.se (2.25 VIVO). Får denne feilmeldingen Denne enheten kan ikke starte. (Kode 10) Klikk Feilsøking for å starte feilsøking på denne enheten. i Enhetsbehandlingen. Legger ut noen bilder som forhåpentligvis kan være til hjelp her Håper det finnes hjelp der, eller så må jeg sende en sint mail til både nVidia og Gainward. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Sjekk +3,3V spenningen din! Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Sjekk +3,3V spenningen din! Mener du at jeg har for lite strøm elns. For det har jeg faktisk Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg hadde akkurat samme problem selv med video-inn/ut på mitt Nvidia-kort. Da var det +3.3V som var for lav. Åpna PSU-en og justerte den opp til ca. 3.32 så funka det. (Funker på min nye PSU med +3.23V). Ikke alle PSU-er har mulighet for å justere spenningene, og om du justerer for mye kan du risikere å ødelegge PC'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå