Gå til innhold

Når skal det bli mulig å kjøpe 6800GT?

MrCrool

Anbefalte innlegg

Er det ikke bare ATI som sliter med å produsere nok kort, men Nvidia også? GT kortene ser da aldri ut til å komme inn i netshoppene igjen... Og ikke si du burde kjøpt da de hadde, jeg gjorde nå engang ikke det. Men når skal det bli mulig å få tak i igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, jeg spør om det samme; når kommer kortene inn igjen? Er SÅ lei av å vente! Datoene blir bare utsatt og utsatt hele tiden. Hvis jeg ser en ubekreftet dato en gang til klikker det for meg! :no:

Hehe, nesten godt å høre at jeg ikke er alene i min frustrasjon. Felles skjebne, felles trøst, er det ikke det man sier? :roll:

Lenke til kommentar
Ja, jeg spør om det samme; når kommer kortene inn igjen? Er SÅ lei av å vente! Datoene blir bare utsatt og utsatt hele tiden. Hvis jeg ser en ubekreftet dato en gang til klikker det for meg!  :no:

Hehe, nesten godt å høre at jeg ikke er alene i min frustrasjon. Felles skjebne, felles trøst, er det ikke det man sier? :roll:

Jøss, er det så forferdelig da?

Lenke til kommentar
Ja, jeg spør om det samme; når kommer kortene inn igjen? Er SÅ lei av å vente! Datoene blir bare utsatt og utsatt hele tiden. Hvis jeg ser en ubekreftet dato en gang til klikker det for meg!  :no:

Jøss, er det så forferdelig da?

Er nok det. Kom det som en stor overraskelse på deg siden du spør?

Lenke til kommentar

Ja, det er virkelig så fælt å vente. For det første HATER jeg generelt sett å vente. For det andre er doom 3 rett rundt hjørnet, og for det tredje er resten av systemet mitt oppgradert og i tipp topp stand, og mangler nå kun et nytt skjermkort før årets oppgradering er fullført.

Hadde virkelig håpet å ha nytt kort før den 13, som er lanseringsdatoen til d3 i europa - men det ser unektelig mørkt ut :cry:

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar
Ja, det er virkelig så fælt å vente. For det første HATER jeg generelt sett å vente. For det andre er doom 3 rett rundt hjørnet, og for det tredje er resten av systemet mitt oppgradert og i tipp topp stand, og mangler nå kun et nytt skjermkort før årets oppgradering er fullført.

Hadde virkelig håpet å ha nytt kort før den 13, som er lanseringsdatoen til d3 i europa - men det ser unektelig mørkt ut :cry:

Doom3 er seriøst ikke så mye å glede seg til... men skal ikke dra dette mer OT...

Jeg vil forresten også ha et 6800GT... :p

Lenke til kommentar

Åssn skjermkort har du nå da? :) Du kan jo alltids kjøpe et annet kort? :D

Lenke til kommentar

Ville aldri betalt 4000kr for et 6800GT, kunne heller gått for x800xt til 4400kr :D (men nesten alle som kjøper GT skal vel klokke det til Ultra hastigher :p) Men man kan jo klokke x800xt på luft og.. :cool:

Edit: Leif..

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...