Gå til innhold

Slette ordre på netshop

Anbefalte innlegg

Har bestilt en ram-brikke på netshop.no, men de får den ikke på lager før om 3 dager. Fant ut at jeg skulle bestille en trådløs router sammen med den så sparer jeg litt frakt, men det går ikke å slette ordren slik at jeg kan bestille de sammen. Noen som vet hvordan jeg gjør det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har bestilt en ram-brikke på netshop.no, men de får den ikke på lager før om 3 dager. Fant ut at jeg skulle bestille en trådløs router sammen med den så sparer jeg litt frakt, men det går ikke å slette ordren slik at jeg kan bestille de sammen. Noen som vet hvordan jeg gjør det?

Send en email til dem, så sletter di den for dæ.

Lenke til kommentar

Siden minne ikke er på lager før om et par dager var det lettere å bare legge inn en ny ordre med samlet levering, så slapp jeg skrive så detaljert mail med at jeg skal routern først når minne kommer osv. Men det ordnet seg, fikk nettopp svar. :)

Lenke til kommentar

Synes heller ikke det er så mye stress. Hadde noe ram bestilt som ennå ikke har kommet inn, igår kom jeg på at jeg trengte den engelske ver. XP pro, sendte en mail, og 30 min etter så kom ordrebekreftelse på begge varer.

Jeg har brent meg på microplex en gang, bestilte et kabb, men gikk inn i ordren etterpå og la til en vare. Må ha kødda skikkelig for

resultat: 2 LianLi'er og 550 kr i straffeporto. :blush:

Så avslutter du mailen slik: "vennligst bekreft bestillingen."

Endret av mantra17
Lenke til kommentar
hvorfor sender du ikke bare en mail om at du ønsker router i tilegg?

Jeg gjorde det på pakken fra dem. ringte noen timer før den skulle sendes og gav beskjed, de hjalp meg de=)

Hvis du sender mail, må du få dem til å svare slik at du vet de har sett mailen, ellers må du ringe dem hvis det tar for lang tid...

Lenke til kommentar
hvorfor sender du ikke bare en mail om at du ønsker router i tilegg?

Jeg gjorde det på pakken fra dem. ringte noen timer før den skulle sendes og gav beskjed, de hjalp meg de=)

Hvis du sender mail, må du få dem til å svare slik at du vet de har sett mailen, ellers må du ringe dem hvis det tar for lang tid...

en mail er like gyldig som et brev...

dvs: om du avbestiller via mail i rimelig tid før pakken sendes, så har du ditt på det tørre (og på et dokument, uansett om netshop bekrefter eller ikke).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...