Breivik. Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hva er det laget du skraper vekk på f.eks flax lodd for noe? Er det en form for metall eller lignende? Takker for alle svar Mvh Jan Erik Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Plastikk, sannsyneligvis med aluminium i. Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Finnes det en metode for å "se gjennom" slikt skrapelodd? Eller stoffet det er lagd av. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Tviler. Det er vel akkurat derfor de er laget slik? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Husker i 7. klasse da første Cola-smiley periode kom (de røde), da samlet vi sammen masse smiley's (vennene kjøpte og jeg drakk ) og så gikk vi til butikken og fikk de skrape-spørsmål-greiene. Så begynte vi å svare/gjette så godt vi kunne, men plutselig satt vi igjen med en del feil og begynte å lure på om vi skulle kaste dem eller finne på noe annet. Da kom jeg med den fantastiske ideen om å stryke over de gale svarene med sølvpenn, uten noe særlig forhåpning satte vi igang med å "fargelegge" og til vår store overraskelse ble resultatet meget fint, og kassadamen på Spar gikk fem på Lenke til kommentar
ostov Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Husker i 7. klasse da første Cola-smiley periode kom (de røde), da samlet vi sammen masse smiley's (vennene kjøpte og jeg drakk ) og så gikk vi til butikken og fikk de skrape-spørsmål-greiene. Så begynte vi å svare/gjette så godt vi kunne, men plutselig satt vi igjen med en del feil og begynte å lure på om vi skulle kaste dem eller finne på noe annet. Da kom jeg med den fantastiske ideen om å stryke over de gale svarene med sølvpenn, uten noe særlig forhåpning satte vi igang med å "fargelegge" og til vår store overraskelse ble resultatet meget fint, og kassadamen på Spar gikk fem på Genialt! Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Husker i 7. klasse da første Cola-smiley periode kom (de røde), da samlet vi sammen masse smiley's (vennene kjøpte og jeg drakk ) og så gikk vi til butikken og fikk de skrape-spørsmål-greiene. Så begynte vi å svare/gjette så godt vi kunne, men plutselig satt vi igjen med en del feil og begynte å lure på om vi skulle kaste dem eller finne på noe annet. Da kom jeg med den fantastiske ideen om å stryke over de gale svarene med sølvpenn, uten noe særlig forhåpning satte vi igang med å "fargelegge" og til vår store overraskelse ble resultatet meget fint, og kassadamen på Spar gikk fem på Ikke rart det vart slutt på det Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Tviler. Det er vel akkurat derfor de er laget slik? Tja... si ikke det... Synes å huske jeg fant frem noen kickass lamper for å gjennomlyse noe loddgreier som fulgte med Hjemmet en sommer Og ja, det funket som bare det. Endret 8. august 2004 av Atpn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå