CS_eR GøY Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg ligger aldriii (neverever!) i minus stats og en kammerat av meg... han vet hvordan man bruker sånn vt greier. Kan jeg trye for clanen din? Alder: 15 år Bosted: Drammen Hodeskudd: bare hs sånn som i cpl Våpen: akførtisyv og mfire Jeg henger på efnet på #uberleet1 som er sånn vennechan for gode cs spillere Jeg sitter egentlig på en ganske dårlig linje sånn fra telenor men har god ping samtidig som jeg bruker vt hvis jeg setter ratesa til 9999 20 20! Pcn min er heller ikke no særlig å skryte av men jeg har 60fps stabilt så lenge ingen kaster sånn smokegranater i trynet på meg (lol nobs) Har dessuten sett minst 20 fragmovies så jeg kan litt om hvor man skal aime for å treffe hodet og hvordan man kan lure motstanderen ved hjelp av en smoke granat (de tror det er flash lollololol) Men pc har ikke så mye å si for skillz som det jeg har! Dessuten hater jeg cheatere, jeg pleier ofte å si ifra til admins når jeg spiller public for å banne sånne tapere som har veggjuks og sånn hodebot. Så forresten minst 3 folk som cheata i dag som jeg jagde bort fra servern ved hjelp av stygge ord og rå kraft Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg kan kanskje bli med, men jeg er ikke akkurat god. Jeg har eid en server en gang (ca. 32-8), men de var så dårlige at det hadde vært vanskeligere med botter. Jeg spiller Non-Steam og er 11 år. Oppfører meg ikke som en fjortis hvis du lurer. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 plomme "OK" Omfg plz noob roflmao plz gidd omg you iz teh loooooozzeeer! Det er PlommA (Sånn! Nå fikk jeg det av hjertet ) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Mere spamming og denne threaden stenges Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg søker en seriøs klan. Er 16 år. Om jeg er god eller ikke får dere bestemme selv.. Kaller meg r3nd3z bor litt nord for trondheim. er trofast mot klanen jeg er med i. Og spille cs med tactics er best! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg ligger aldriii (neverever!) i minus stats og en kammerat av meg... han vet hvordan man bruker sånn vt greier. Kan jeg trye for clanen din? Alder: 15 år Bosted: Drammen Hodeskudd: bare hs sånn som i cpl Våpen: akførtisyv og mfire Jeg henger på efnet på #uberleet1 som er sånn vennechan for gode cs spillere Jeg sitter egentlig på en ganske dårlig linje sånn fra telenor men har god ping samtidig som jeg bruker vt hvis jeg setter ratesa til 9999 20 20! Pcn min er heller ikke no særlig å skryte av men jeg har 60fps stabilt så lenge ingen kaster sånn smokegranater i trynet på meg (lol nobs) Har dessuten sett minst 20 fragmovies så jeg kan litt om hvor man skal aime for å treffe hodet og hvordan man kan lure motstanderen ved hjelp av en smoke granat (de tror det er flash lollololol) Men pc har ikke så mye å si for skillz som det jeg har! Dessuten hater jeg cheatere, jeg pleier ofte å si ifra til admins når jeg spiller public for å banne sånne tapere som har veggjuks og sånn hodebot. Så forresten minst 3 folk som cheata i dag som jeg jagde bort fra servern ved hjelp av stygge ord og rå kraft skryt skryt... skal vedde på at jeg hadde eid deg så værst... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Det har ikke slått deg at det var veldig ironisk ment? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Det har ikke slått deg at det var veldig ironisk ment? egentlig ikke... Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hei! Jeg har veldig lyst til å bli med i denne klanen. Alder: 15 Sted Øyer (kvarter unna Lillehammer) Jeg spiller cs vær dag. Men har ikkeno klan Håper veldig på om jeg kunne bli med i denne.. Har den web side? Du kan maile meg på [email protected] Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Jeg ligger aldriii (neverever!) i minus stats og en kammerat av meg... han vet hvordan man bruker sånn vt greier. Kan jeg trye for clanen din? Alder: 15 år Bosted: Drammen Hodeskudd: bare hs sånn som i cpl Våpen: akførtisyv og mfire Jeg henger på efnet på #uberleet1 som er sånn vennechan for gode cs spillere Jeg sitter egentlig på en ganske dårlig linje sånn fra telenor men har god ping samtidig som jeg bruker vt hvis jeg setter ratesa til 9999 20 20! Pcn min er heller ikke no særlig å skryte av men jeg har 60fps stabilt så lenge ingen kaster sånn smokegranater i trynet på meg (lol nobs) Har dessuten sett minst 20 fragmovies så jeg kan litt om hvor man skal aime for å treffe hodet og hvordan man kan lure motstanderen ved hjelp av en smoke granat (de tror det er flash lollololol) Men pc har ikke så mye å si for skillz som det jeg har! Dessuten hater jeg cheatere, jeg pleier ofte å si ifra til admins når jeg spiller public for å banne sånne tapere som har veggjuks og sånn hodebot. Så forresten minst 3 folk som cheata i dag som jeg jagde bort fra servern ved hjelp av stygge ord og rå kraft du er med! Endret 10. september 2004 av Aadna Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Kunne og tenkt meg en ny clan da den gamle nettopp ble oppløst :sad: Spilt i 2 1/2 år, men dere får avgjøre om jeg er god eller ikke Sender PM iallefall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå