*Magnus* Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 ok. Fikk beskjed om å poste her Ok, som sagt, hvor i registeret finner jeg ting jeg har sørfet å lastet ned? kom med en linje som f.eks SOFTWARE -> windows ->internet bla bla -> bla bla bla... På forhånd takk Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Det finner du vel i mappen du lastet det ned i....ikke i registeret... Lenke til kommentar
Tommy Dreamer Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Rimelig håpløst å begynne å leite etter ting og tang i registeret hvis du ikke vet spesifikt hva du leiter etter eller kjenner det godt. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 hehe. ok takker folkens for svar Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Men det kan finnes henvisninger i registeret til nedlastinger, url's du har besøkt bla. Hvis du ikke har rent mel i posen, kan det finnes beviser i registeret. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Men det kan finnes henvisninger i registeret til nedlastinger, url's du har besøkt bla. Hvis du ikke har rent mel i posen, kan det finnes beviser i registeret. Jeg har ingenting uloveli på pcen min. bare lurte på hvor i registeret man finner disse Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Bruk regedit og søk etter feks. ordene www eller http. Da dukker de fleste opp. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Muligens du burde lete i Temporary Internet Files mappa Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) www.microsuck.com Microsoft's Really Hidden Files No, your name, address, and zip code aren't enough for the boys in Redmond. Our friend The Riddler writes: "There are folders on your computer that Microsoft has tried hard to keep secret. Within these folders you will find . . . [a log of all] the sites you have ever visited . . . [and] ALL of your e-mail correspondence -- even after you've erased them from your trashbin." Get explicit, step-by-step instructions for uncovering these "really hidden files," and prepare for a walk down memory lane that you didn't plan on. (qoute fra Microsuck). Der står sannheten om stedene IE legger igjen "bevis" fra hvor du har vært. Den værste er jo det at M$ IE legger ALT explorer har vært på i en fil som heter index.dat som IKKE er mulig å åpne sålenge du er innenfor Windows (sjøl om du veit hele filbanen). Du må accesse den med DOS (7.1 helst), Linux eller ett annet system. Trur det står instrukser om åssen man fjerner crappet til M$ der også. IKKE bruk Internet Explorer er alt jeg sier . Endret 8. august 2004 av chrml Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Der er jeg enig. Men prog's som Window's Washer, sletter index.dat også, etter restart. Fikser en del maskiner for folk, mange lurer på hvorfor de får alle slags dritt/trojan's på maskinen. Etter en liten sjekk finner man fort ut at prOn er årsaken. Noen kan man jo si et til, men når de er topppolitikere, må man prøve å være diskret. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 takker for svar folkens Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Akkurat nå bruker jeg "AbsoluteShield Internet Eraser" Er den bra ? å sletter alt dritt ? eller er Windows washer bedre ? Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Win washer 5 er det mest omfattende og effektive jeg har funnet til nå. Finnes en masse plug-in's til prog's til det. Endret 9. august 2004 av slowcooler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå