Gå til innhold

Fjerne ting å tang fra registeret..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det kan finnes henvisninger i registeret til nedlastinger, url's du har besøkt bla. Hvis du ikke har rent mel i posen, kan det finnes beviser i registeret.

Jeg har ingenting uloveli på pcen min.

bare lurte på hvor i registeret man finner disse

:)

Lenke til kommentar

www.microsuck.com

Microsoft's Really Hidden Files

No, your name, address, and zip code aren't enough for the boys in Redmond. Our friend The Riddler writes: "There are folders on your computer that Microsoft has tried hard to keep secret. Within these folders you will find . . . [a log of all] the sites you have ever visited . . . [and] ALL of your e-mail correspondence -- even after you've erased them from your trashbin." Get explicit, step-by-step instructions for uncovering these "really hidden files," and prepare for a walk down memory lane that you didn't plan on.

(qoute fra Microsuck).

Der står sannheten om stedene IE legger igjen "bevis" fra hvor du har vært. Den værste er jo det at M$ IE legger ALT explorer har vært på i en fil som heter index.dat som IKKE er mulig å åpne sålenge du er innenfor Windows (sjøl om du veit hele filbanen). Du må accesse den med DOS (7.1 helst), Linux eller ett annet system. Trur det står instrukser om åssen man fjerner crappet til M$ der også. IKKE bruk Internet Explorer :p er alt jeg sier :).

Endret av chrml
Lenke til kommentar

Der er jeg enig. Men prog's som Window's Washer, sletter index.dat også, etter restart. Fikser en del maskiner for folk, mange lurer på hvorfor de får alle slags dritt/trojan's på maskinen. Etter en liten sjekk finner man fort ut at prOn er årsaken. Noen kan man jo si et til, men når de er topppolitikere, må man prøve å være diskret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...