hemo Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hei! Eg har eit Windows-problem, som eg no har levd med lenge. Når eg starta opp maskina mi, så er ikkje alle ikona synleg i Systray. Programma er starta, men ikona er liksom skjult. F.eks. Messenger: Eg kjem ikkje innpå det (for ikonet er borte), men "bruker har akkurat logget på."-meldingar, popper opp og opp... Eg kan starta Messenger frå start-menyen, og då dukkar ikonet opp. Problemet kan ikkje løysast på den måten for alle program. Eg får ikkje tilgang til ikona til: o Plextools o Daemontools o FolderShare o osb (eg hugsar ikkje kva for nokon det er, dei er jo vekke :s) Sjølv om eg startar Plextools eller Daemontools frå start-menyen, så dukkar verken ikonet i systray eller sjølve programmet opp. Eg har sjølvsagt prøvd å re-installera, utan at det hjelp. Finnes det nokon gode windows-tips? (bør eg installera Windows på nytt, eller øydelegg eg alt, då?) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Sikker på at de ikke er skjult? Er det ei pil ved siden av klokken? Windows XP skjuler nemlig ikoner som er inaktive etter et stund. Du kan velge at de skal visest hele tiden ved å høyreklikk på klokken og velge "Tilpass inaktive ikoner". Men dersom du vil deaktivere funksjonen Høyreklikk på oppgavelinjen og velg Egenskaper. Nederst finner du "Skjuk inaktive ikoner" Aktiver den. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 I høgste grad! Det er ingen skjuling på gang, det kan eg garantera for. Det rare er at Messenger sitt ikon dukkar opp når eg startar det manuellt, mens dei andre manglande ikona ikkje dukkar opp... Eg kjem ikkje inn på Daemontools lenger Lenke til kommentar
hemo Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Då har eg funne ein måte å omgå dette problemet på: o Start Windows Oppgavebehandling o Klikk til Prosesser o Velg programmet som ikkje dukkar opp i Systray, sjølv etter at det vert starta manuellt o Avslutt prosessen (ja, heilt sikker) o Start programmet PS! Dette er ein eller annan klikk som har oppstått i Windows XP. Program som søker etter og retter feil i systemet har ikkje klart å løyse denne feilen hos meg Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Beklager å bumpe opp en så gammel tråd, men løsningen på dette problemet er å gå inn på "mine nettverkssteder" og velge "skjul ikoner for upnp-enheter i nettverk". Hadde nettopp det samme problemet selv nemlig, og dette løste det totalt. Problemet er der bare om maskinen din kobler seg til nettverk i oppstarten tror jeg, dette problemet kan få maskinen til å henge litt i oppstarten også, men her er løsningen i alle fall! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg fikk dette problemet etter å ha "ryddet" opp endel i Windows-katalogen - slettet alt som så unødvendig ut (måtte jo prøve da ). Regnet derfor med at dette var årsaken, men jeg tror jeg hadde slått på visning av UPnP-enheter... Lenke til kommentar
hemo Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Det er ein stund sida eg har vert borti den her type feil, men det kan ha noko med UPnP å gjer, ja? Det med UPnP var nok i burk, ja. Eg har ikkje lagt til denne valfrie nettverkskomponentane på den her Windows-installasjonen, så kanskje det er UPnP som kan framprovosera dette, ja... Kanskje Microsoft kjem med ein fiks for problemet, før Windows Vista? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå