Gå til innhold

Hva slags kabinett har du?

Anbefalte innlegg

Jeg har et Chieftec Matrix Fulltower, svart.

Vannvittig kvalitetstower...modda med vindu i sida, Aquacomputer grill bak, to blå katoder, to stk. lysende 80mm. vifter og en katode-ring i front.

Er vannvittig fornøyd med det...litt tungt, men kvalitet og plass. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nei si det , du har jo en hel hardisk så et miditower hadde vel blitt i misnte laget :cool:

Du har kikket nøye etter i det siste ser jeg ? :D

(Du gikk glipp av en)

Den siste nå er på utlån.. der bildet blir tatt.

Men vil ha i en fjerde.. kan liksom ikke få nok... når en har nok plass...

Kjekt og å ikke knote sånn når en jobber med det + at DVD'en kommer i rette høyde automatisk når greia står på gulvet....

LAN har jeg hjemme hos meg så jeg drasser ikke for mye på den der 80 kg tunge greia.. hehe..

:tease:

101 innlegg !! Omtrent binært ! :wee:

Lenke til kommentar

Har ett Image & Shapetek EYE910BB og er strålende fornøyd.

Stort og godt. Har bare 2 negative ting å si om det:

Man må ha drevramme til harddiskene (er ikke alltid negativt.)

Originallakken ser noe boblete ut. Kan skimtes på bildene.

Anbefales :thumbup:

Trykk på bildene for større version

is1t.jpg

is2t.jpg

is3t.jpg

Edit: trenger ikke å kommentere kollapsen på slangen ut fra pumpa. Så den selv nå og skal fikse :).

Endret av Yngvejos
Lenke til kommentar

Kjører Midi for øyeblikket. Ett kraftig modifisert RaidMax ALU (gjenstår ikke så mye av det orginale kabinettet, da alle brønner er plexibiter satt sammen til nye rammer, samt jeg har lagt opp til en litt spesiell radiator/duct løsning). Desverre blir det ikke nok tid til overs så jeg får fullført det helt enda, samt jeg kommer stadig på nye "glupe" ideer (som tar dertil mer tid :wallbash: ) (følg med i workloggene i min signatur for bilder).

Samt mine gamle hauger (stålkabinett av noname typen) som har vært noen _få_ turer under kniven før ;)

Kommer nok til å spandere på meg en YY cube snart, da jeg er lei av plasskvoten i midi towerene mine....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...