AMDXP2500 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 IBM aptiva veldig lite eit. Er vel egentlig fornøyd so lenge eg slepp og fare inn i det. Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Digital Alpha MP500... 100 KG med rå kraft Lenke til kommentar
Flames Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 * Dimensjoner: 45x21x49,2cm (HxBxD) * Formfaktor: ATX * Brytere: Av/På og Reset * Signallamper: 2 stk. LED * Brønner, eksterne: 4 stk. 5¼" og 3 stk. 3½" * Brønner, interne: 5 stk. 3½" * Vifteplasser: o Foran: 2 stk. 80mm (regulerbare) o Bak: 1 stk. 80mm Samme som meg! Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Mitt er av merke Antec Plus1080AMG,meget godt fornøyd! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 dette dette dette Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Har et Aopen H600C, men PSU'en som fulgte med har søskenbarnet mitt tatt siden jeg kjøpte dette hos han, så da ble den erstattet med en 420W fra Chieftech. Bilder: Front med døra åpen Front med døra igjen Endret 8. august 2004 av k_drey Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Har nettop kjøpt meg et Thermaltake XaserV Damier V5000A , men har ikke bra nok PSU til å drifte herligheten, får bare kjørt det nødvendigste Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Har nettop kjøpt meg et Thermaltake XaserV Damier V5000A , men har ikke bra nok PSU til å drifte herligheten, får bare kjørt det nødvendigste Haha så bra, må du ut med ny psu for og bare kunne kjøre kabinettet ditt ? Endret 8. august 2004 av hauer Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Jeg har ett cooler master atc 200. Har modifisert det litt med og skifte ut viftene med nye som er mer stillegående, tatt bort i støvfilter i frointen(ikke gitteret) og satt laserleds og grill i mellomrommet. Har også lagt inn en katode inni som gir litt lys ut viftene på toppen og bak. Har montert en sunbeam rheobus vifte styring. Tok ut den standard 300W forsyninga og bytta den ut med en vantec på 430W Edit: Var av de første alu kabinett som var til salgs i norge så jeg betalte over 3000 for dette i 99/2000. Har ikke tatt sjansen og skjære ut til vindu på siden da man sannsynligvis ikke får tak i nye dører dersom det går til H.. edit 2 : føyd til litt mer info Endret 8. august 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
kverna Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) har dette (nesten likt hvertfall) som jeg har fjerna de stygge glasstingene foran... Worklog på dette kabinettet kommer.. og da skal det se helt anneledes ut! Endret 8. august 2004 av kverna Lenke til kommentar
puts Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Har et Chieftech Dragon Fulltower i sort med ROSA katoder, men uten vindu.... Er på god vei til å fylle alle vifteplassene med ubrukelige og bråkete gamle vifter. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg har ett cooler master atc 200. Har modifisert det litt med og skifte ut viftene tatt bort i støvfilter i frointen(ikke gitteret) og satt laserleds og grill i mellomrommet. Har også lagt inn en katode inni som gir litt lys ut viftene på toppen og bak. Edit: Var av de første alu kabinett som var til salgs i norge så jeg betalte over 3000 for dette i 99/2000. Har ikke tatt sjansen og skjære ut til vindu på siden da man sannsynligvis ikke får tak i nye dører dersom det går til H.. Syntes kassa de var sexy Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) mitt kabinett powerd by Hei, hva er det du har under plexi'n? kabinettet ditt var faen meg det råeste jeg har sett, skal selv snekkre sammen en pc i en hybel baderoms speil (det vil si en liten speile) hele driten er plexi med den nedre haldelen er lakert innenfra så man ikke kan se alt rotet og sånt Endret 8. august 2004 av JassFatt-aka-Andre Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Haha så bra, må du ut med ny psu for og bare kunne kjøre kabinettet ditt ? For å kjøre den med alle viftene trenger jeg en ny psu men nå kjører jeg bare med prosessor vifta, vifta til skjermkortet og floppy,hdd,cd Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Slik ser min kabbis ut Front Bak Siden Endret 9. august 2004 av zandro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg