KennethJS Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hei. Nå som nesten alt er i orden med min 556E, er mit spørsmål til dere. K Irriterer dere dere over døde pixler? Jeg har gjort det nå, det første døgnet, men det går kanskje over? den er oppe i venstre hjørnet.. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 la skjermen være skrudd av et par dager så går det nok over, mitt forslag til deg er å ha på screensaver når du ikke bruker pc`en da skjer det sjeldnere. har hatt dødepixler overalt men de går bort hvis man lar skjermen hvile. kan også bla igjenom på forumet da finner du tips til hvordan man kan masere bort dødepixler. Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 jeg har prøvd masseringstrikset uten hell... om det er av interesse, så bytter prikken min på å være blå og svart.. dessuten tror ejg det er mer en 1, for de nser litt skev ut.. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Har du døde pixler på en skjerm så har du det. hjelper det ikke med masseringstipset eller andre "heksemetoder" så er det lite og ingenting du kan gjøre.... Link til ISO 13406-2: [url="http://www.nec-mitsubishi.com/specials/online_englisch/iso/"]http://www.nec-mitsubishi.com/specials/online_englisch/iso/[/url] Her kan du lese om de forskjellige klassene av døde/kortsluttete transistorer Lenke til kommentar
It's me Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) ASCIWhite: Leseleif. Stemmer det du skriver Til topic: Døde pixler er selvfølgelig irriterende, men fargen og hvor de befinner seg på skjermen har mye å si. Endret 7. august 2004 av It's me Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Leser du litt nøyere så ser du at jeg skrev "Om det ikke hjelper" ikke at det ikke gjorde det i det hele tatt PS: Ikke alltid like greitt og skrive i pillerus *hehe* Endret 7. august 2004 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå