Gå til innhold

Operation Flashpoint 2 release date


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke se at noen andre postet det på denne siden, takk uansett. Det blir lenge å vente.. downloadet den siste Finnish Defence Force 1.3 MOD oppdateringen i går :)

 

Denne forsinkelsen viser forhåpentligvis bare at BIS faktisk legger minst like mye arbeid i oppfølgeren, og at vi vil få et knallsolid produkt når det først kommer. De elsker det de holder på med, og det vises mer enn godt nok i det opprinnelige Operation Flashpoint 1985, så jeg er ikke redd hvordan kvaliteten vil bli i toeren.

 

EDIT: Så den andre siden nå.

Endret av Hidden
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Grafikk motoren i OPF2 er forlengst feridig, for den blir brukt i en annen militær simulator for tiden..

Veldig neppe at grafikken til OFP2 grafikken er ferdig alt nå. Hvis du tenker på at OFP2 vil bruke samme grafikken som VBS1 så... ja.. da kan spillet regne med å få seg en klar 3/10 score i grafikk når det kommer til år 2006.

Lenke til kommentar

Du har egentlig ikke noe valg dessverre.

Vår 2006 er satt som foreløpig "dato", og vi må bare vente og se om dette stemmer eller ei. Codemasters har iallefall bekreftet dette separat fra de offiselle produktsidene.

 

BIS har hittil ikke uttalt seg i det hele tatt, men det er indikasjoner på at de vil kommentere dette innen en til to måneder. Jeg har blitt lovet ett intervju med enten Marek eller andre i BIS når det skjer, så jeg håper at vi da får mer eller mindre hele sannheten bak utsettelsen av både OFP 2 og OFP Xbox.

Lenke til kommentar

Jeg har ingenting imot utsettelser så lenge sluttproduktet blir bra. Det første Flashpoint spillet var en gedigen overraskelse når det kom og det regner jeg for god fisk at Flashpoint 2 blir også.

 

Sitter fremdeles og spiller Flashpoint, men nå går det mer i mod's ala SEB Nampack. Du vet vel ikke om SEB Nampack updaten som gir den JAM våpen er sluppet vel rogueFreak?

 

des,OUT!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Skyt meg gjerne om jeg tar feil her, men BIS (Bohemia Interactive Studio) er ikke utgiver av Flashpoint 2. De har brutt med Codemaster, og Codemaster eier rettighetene til navnet Flashpoint 2.

 

Så Flashpoint 2 blir langt ifra det Flashpoint 1 var.

 

Armed Assault er oppfølger til Flaspoint 1, men BIS har enda ett spill opp i ermet som ikke vi vet helt hva er enda. Men at det blir stort, ja det er det vel ingen som tviler på?

 

Her er Armed Assault, og dette er det "Ukjente" spillet. Slik jeg har forstått det, er det ikke ett og samme spill.

 

Tar jeg feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...