nastoisi Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Feilmeldingen kommer når jeg sjekker i egenskaper på den deaktiverte nec brenneren(Nec 1300A) i enhetsbehandlingen. Prøvd å kjøre maskinvareoppdatering uten at den fant noe. Enheten har fungert tidligere. Det var tidligere E: driven. Har sjekket ledninger, prøvd også kjøre driveroppdatering, men sier bare at den ikke finner noe som er bedre enn det som allerede er innstallert. Skal ikke være gjort noen endringer rett før dette skjedde. Er en cd-rom i d stasjonen. Kjører forøvrig XP. Blir glad for noen tips? Edit: La til noe info Endret 6. august 2004 av nastoisi Lenke til kommentar
Valent Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) hatt sånne problemer også, eneste som hjalp for meg var formatering av c:\ edit: ellers kan du ta bios update, og firmware update på brenneren. Endret 6. august 2004 av Valent Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Høyreklikk-->aktiver? Lenke til kommentar
nastoisi Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Høyreklikk-->aktiver? Det har jeg prøvd Lenke til kommentar
nastoisi Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 edit: ellers kan du ta bios update, og firmware update på brenneren. Og der datt jeg ut:-) Lenke til kommentar
nastoisi Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 hatt sånne problemer også, eneste som hjalp for meg var formatering av c:\ edit: ellers kan du ta bios update, og firmware update på brenneren. Hvordan tar en desse updatene du nevner? Har vært inne i BIOS nå og funnet at den iallefall er detektert der. DVD spiller som er D: drive er Secondary IDE Master mens E: drive eller DVD brenneren som i dette tilfelle mangler er Secondary IDE Slave. Ingen er Primary. Har dette noe å si? Mistenker jeg ikke har fått riktig informasjon fra eieren av pc. Dette er ikke min pc, har bare tatt på meg ansvaret å kikke på det, men vil selvsagt ikke gjøre noe jeg ikke føler jeg kan beherske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå