tor_erik Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Hei! Jeg kjører mine kabinettvifter på medium ytelse, og nå på sommeren er tempen i kabinettet derfor ofte på 35*C eller mer. Er ikke det litt vel varmt? Kanskje jeg skulle sette opp guffen på dem... EDIT: På full guffe ser det ut til at tempen ligger på 32*C, altså er det liten forskjell... Endret 6. august 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Min MB temp ligger på 32 nå , men fy faen og varmt det er her ! Lenke til kommentar
Mimax Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Nei det er ikke for varmt alt er OK.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Jeg tenker mest i forhold til mitt 9800 Pro og mulig overoppheting når jeg skal spille DOOM3. Må være forberedt... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hehe, ta en stor vifte som kjøler rundt pcn så det blir litt kaldere i rommet ! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Hehe, ta en stor vifte som kjøler rundt pcn så det blir litt kaldere i rommet ! Hmm, ikke dumt. Må skaffe en før DOOM3! Lenke til kommentar
Mimax Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Du bør også se på CPU tempen ikke bare på HK ! mens du venter på doom 3.... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Du bør også se på CPU tempen ikke bare på HK ! mens du venter på doom 3.... Ja men visst han synker MB temp synker dermed også cpu temp og han har tydeligvis ikke noe problemer med den, siden han ikke nevner den Lenke til kommentar
Mimax Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Ja det har du helt rett i.. jeg var bare ute etter om det var stor forskjellen mello disse var. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Du bør også se på CPU tempen ikke bare på HK ! mens du venter på doom 3.... Ja men visst han synker MB temp synker dermed også cpu temp og han har tydeligvis ikke noe problemer med den, siden han ikke nevner den Nope, min XP2500+ @ XP2800+ putrer og går rundt 50-53*C i idle, men så er også ganske varmt her. Ca 27-28*C vil jeg tippe. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Min amd 2700 + putrer på 43 idle, og det er steikanes varmt her og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå